pondělí 7. října 2013

Gallery update 20.6: New fan photos from Paris (2009/2013)

Ahoj lidi... Mám takovou teorii, že v každném městě, vesnici, ve čtvrti, v ulici... je jeden dům, o kterém skoro nikdo nic neví. Takový ten strašidelný dům, ze kterého si děláte legraci, ale zároveň vás trochu děsí :D Já bydlím v ulici, kde jeden takový je.. a chodím ze školy kolem jednoho takového :D Za šest a půl roku, co bydlím v naší ulici, jsem tam nikdy neviděla vejít jediného člověka, a ani jsem nikdy neviděla, že by byl nějaký člověk na zahradě, nebo vyšel z toho domu.. zajel do něj autem... Jediné, co značí nějaké obyvatele je fakt, že se v tom domě občas svítí... ale je to hrozně divné :D A ten, co kolem něj chodím ze školy... to je ještě extrém :D Dneska tam v okně stála taková stará paní a já málem vyletěla z kůže, jak jsem se jí lekla :D nikdy v životě jsem tam nikoho neviděla a ona tam stála jak přikovaná a koukala ven. Fuj :D No nic, možná bych mohla přestat psát kraviny :D Dneska mám pro vás ještě dva plánované články... musím dohnat to, co jsem flákala minulý týden a možná ještě budu flákat v tomhle týdnu. V pondělí jsem vždycky taková nabuzená, protože v úterý nemám školu a tak se nemusím zajímat o to, co musím udělat na zítra do školy :D takže mám čas psát články. No a dneska mám pro vás teda tyhle dvě fotky v jednom. Jedna je z roku 2009 a ta druhá z července 2013 s tou samou fanynkou. Má fakt štígro, to není možný :D Někteří lidi, jako třeba já, Kris dost možná nepotkají nikdy v životě :D a ona hned 2x! To prostě není fér :D Každopádně Kris to tam moc sluší, na obou fotkách :)
* * * * * * * * *
Hi guys, I have a theory that in every city, village, block, street... is a house, which is scary and most of people don't know who lives there... if someone even lives there. We live in street where is one of these houses. I haven't seen there anyone during six years I live here... just sometimes, there is a light, which makes me to be quite confused... :D and I make fun of it :D I have another two things for you today... but I am afraid that if Kristen is not going to New York City and there won't be some new photos, I will not made those 250 gallery updates... I have 206 now... it's too much till 6th December... but maybe... maybe I will make it. I am not sure. I have for you new photos with fan. One is from year 2009 and the second one is from July 2, 2013, with the same fan. She's so lucky. She met Kristen twice! And I will probably never meet her even once :D Well, it doesn't matter. Kristen loks there great :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: