středa 9. října 2013

Gallery update 20.7: New photo from On the Road promotional shoot

Mám jedno takové triko.. je na něm: "Oh shit! It's Monday!" Můj třídní mě jednou sprdnul za to, že ho mám ve škole :D no nevadí :D ale asi si nechám v nějakém shopu udělat jiné tričko.. bude na něm "Oh shit, it's Wednesday!" Nenávidím středy, jsou tak hrozně na nic, fakt mi z toho hrabe. Vstávám před osmou, jdu do školy a vracím se domů taky v osm... to je fakt drastický... vždycky jsem tak hrozně unavená a vždycky, když přijdu domů, mám pocit, že jdu hned spát a začíná další den, aniž bych ten den něco udělala... jinýho, než seděla ve škole. No, i přestože umírám a je mi fakt zle a mám pocit, že usnu každou vteřinou, mám pro vás jeden článek, ve kterém mám pro vás novou fotku Kristen z photoshootu pro On the Road. Tuším, že to bylo pro LA Times, ale jistá si tím úplně nejsem :D je to fotka z roku 2012 a Kristen je tam krásná :) Měla jsem ji už včera, ale byla jsem hrozně líná a cítila jsem se špatně, že jsem tu nebyla, takže jsem se překonala a rozhodla se něco napsat dneska, i když pomalu ani nevidím na to, co píšu :D Takže snad se vám fotka líbí, mně moc :)
* * * * * * * *
I have a T-shirt... with "Oh shit! It's Monday!" on it... I think that I will make a new one on the Internet... and change it a little bit. To "Oh shit, it's Wednesday!" I hate Wednesdays, I hate them, oh my god.. I wake up before 8 a.m., I go to school and I'm coming back at 8 p.m... And I always feel so tired and it's like I come home and I go to sleep again right after it... and another day starts. I hate Wednesdays so much. Anyway, despite the fact that I'm dying because I am so f*cking tired, I have for you oe gallery update, because I didn't publish it yesterday, 'cause I was so lazy and I am so ashamed about that... so I have it for you today. It's new absolutely amazing and beautiful photo from year 2012 from On the Road promotional photoshoot, I guess it was for LA Times, I am not sure. The important part is, that it's awesome picture :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Přijde mi líto, že na to, jak dlouho promo On the Road trvalo, k němu mohlo být mnohem víc fotek! Ale jasně, jsem moc náročná, už mlčím
    Nesnášíš středy? No, on každej den, kdy člověk musí vstávat brzo, je takovej na prd, co si budeme povídat, může to bejt klidně i sobota Navíc sedm triček pro každou příležitost - to by bylo celkem praktický

    OdpovědětVymazat
  2. takove tricko bych taky chtela :)ja umiram kazdej den ve skole, takze je to stejny :)

    OdpovědětVymazat