sobota 19. října 2013

T-shirt with Kristen in Cache Cache stores

Dneska jsem viděla krásný film. Je to vlastně podruhé, co jsem ten film viděla. Jednou jsem je viděla s kamarádkama na Aeru naslepo... což už je asi dva měsíce nebo tak nějak... no a dneska jsem ho viděla podruhý s mámou, ale vůůůbec mi to nevadilo, protože na tenhle film se rozhodně vyplatilo jít do kina dvakrát :) Jmenuje se to Rozbitý svět a je to opravdu moc krásné drama, fakt můžu jenom doporučit :) No... dost často jsem přemýšlela, když jsem někde viděla trička s potiskem různých obličejů a tak, že musí být fakt hodně divný, potkat člověka, který má na sobě tričko s vaším obličejem... Mě by si na triko nikdo neotisk :D ale Kristen odteď už někoho klidně potkat může... :D (OK, mohla asi už před tím, nějaká trička Twilight určitě existují, ale teď jde o one and only Kristen Stewart), protože jeden francouzský obchod, jmenuje se Cache Cache nyní nabízí tričko s její fotkou jako součást potisku. Což o to, to triko je celkem pěkné a mně se hrozně moc líbí ta fotka, která na něm je, ale asi bych si ho fakt nekoupila... nekoupila jsem si ani tričko s Johnny Deppem, když jsem měla příležitost.. no, možná potkat nějaký trochu hezčí, tak si ho koupím, to nevím, přeci jen je to Johnny Depp :D ale stejně mi to připadá takový... trochu divný. Ačkoliv na mém triku RHCP mám hlavy všech, pravda :D já nevím, tohle triko bych si prostě nekoupila, ale vy můžete, jestli chcete :D Jen za 20 euro :D
* * * * * * * * *
I've seen beautiful movie today. It was actually second time I saw it. Once with my friends, few months ago and second time today, but it doesn't matter, because it's an amazing movie. It's called Broken and it's really beautiful :) I can only recomend you :) Well... It has to be soooo weird to see your face on someones t-shirt. Well.. it's possible that Kristen will meet someone with her face on it, because Cache Cache store, which is French store, is now offering t-shirt with her picture. Which is kind of awesome but also kind of weird... I didn't even buy t-shirt with Johnny Depp when I had an opportunity... well.. but maybe I am the one, who's weird... :D Well... maybe I would buy another one with Johnny Depp if I had another opportunity, who knows... :D Well.. this one... It's nice t-shirt, I love that photo on it, but I wouldn't buy it even when I am such a big fan of Kristen. But you can buy it, "just" for 20 euro :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Rozbitý svět? To zní zajímavě, možná to taky zkusím! Už dlouho jsem neviděla nějaké to povedené drama, poslední dobou se nějak stalo, že se dívám na animáky, což je sice super, ale občas potřebuju i něco jiného, že
    Tričko... je hezké? Ale jsem v tom s tebou, je to takové zvláštní... Koukala jsem, že vyjde zhruba na pětikilo?, ale prostě... nešla bych do toho Mnohem radši bych si nechala udělat tričko s nějakou její citací, třeba "be healthy and fuck everyone", to by byla naprostá paráda! Mmm, ne, nesmím o tom přemýšlet, jinak to vážně udělám
    Ale haluz je... eh, je to dva roky zpátky, kdy jsme se ségrou byly nakupovat a v jednom krámku s takovýma levnýma hadříkama byly jedny tepláky, nebo co to přesně je , a... No podívej se sama, já tomu pořád nemůžu uvěřit
    https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/391236_2140282350508_1722849452_n.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. Nevypadá úplně nejhůř, ale já bych si ho asi taky nepořídila

    OdpovědětVymazat
  3. wow ten film vypada dost zajimave + hraje tam Cillian-muj oblibenes takze se urco popdivam :)me se to tricko celkem libi

    OdpovědětVymazat
  4. "Jen za 20 euro" Skoro zadarmo Priznám sa, že asi ani ja by som si ho nezaobstarala Ale vybrali peknú fotku, to sa musí nechať P.S. : Tiež tak žerieš Deppa ? :)

    OdpovědětVymazat