pátek 19. dubna 2013

Snow White and the Huntsman sequel was confirmed!

Ahoj lidi. Zase se vám po pár dnech hlásím. Na tumblru jsem takový záchvěvy aktivity měla, ale to je jiný... tam prostě kliknete na reblog a hotovo, když zrovna nemáte čas patlat se s animacema :D Nicméně... už nemám tak vysokou teplotu, dneska jsem už neměla žádnou, ale pořád je mi zle no, mám rýmu, kašel a mluvím trochu jak Hurvínek. Nicméně i přes to, jak hrozně blbě mi bylo, jsem musela jít do školy kvůli něčemu každej den. Ve středu kvůli docházce na seminář... a kvůli focení (:D no tak jako na poslední jsem prostě musela, o tom vám ještě povím:D). Včera, to mi bylo asi nejhůř, když nepočítám úterý. Středa byla taková pohodová, nic se nepsalo nebo tak, jako měla jsem horečku a bolelo mě v krku, ale žádná tragédie. No včera jsem šla do školy jen na dvě poslední hodiny napsat si test z dějáku a bejt zkoušená z matiky... Já myslela, že tam umřu, dávala mi tři přiklady, no pak už jsme v tý třídě zůstaly jen já a moje nejlepší kámoška. Mám trochu pocit, že jí tam nechala, aby mi tam hledala ty moje blbý malý chyby :D Ale jako dobrý, budu mít 3, i když jsem teda měla průměr na 3 už před tim, ale tak jsem ráda no. Nicméně... dnešek byl vážně perfektní. Jsem ráno vstala a zkoušim něco říct... a nic. Tak si šeptám "no doprdele" páč jsem měla mít tři prezentace, a ano, kvůli nim jsem zase musela do školy. Takže jako první byla obzvlášť skvělá, pak jsem se trochu rozmluvila... ale měla jsem anglicky povídat o Londýně a abych to zkrátila, zněla jsem jak Darth Vader s astmatickym záchvatem. Ale dobrý no, mám z toho 2. A byla jsem jediná, kdo udělal kopie pro všechny, když mu to nestihl poslat na e-mail...:D Tak za to mě pochválil. Ale ani neocenil moje tématické tričko s obřim nápisem LONDON přes prsa! :D No nic. Každopádně pak špánina, to byl taky porod :D ale nakonec budu mít 2. To je fajn :) Poslední referát jsem nakonec mít nemusela, což moje hlasivky ocenily. A teď jsem doma, ležím si tu na zádech na kanapi, poslouchám písničky a myslím na kluka, kterýho jsem včera potkala v ulici Na Příkopě a nemůžu na něj přetat myslet. Období, kdy se zamiluju do kytaristy přišlo s velkým spožděním až teď. No nic, k věci :D Měla jsem pořebu se vykecat. Mám pro vás dneska dvě zprávy ohledně filmové kariéry Kristen. Jedna je dobrá a jedna je špatná, takže jsem se rozhodla začít tou dobrou. Tou je, že se skutečně bude natáčet 2. díl Sněhurky a lovce. Na twitteru to oznámila The Film Stage. Já jsem z toho nadšená, ačkoliv nemám nejmenší tušení, o čem chtějí ten sequel natočit. Kristen by i v tomto díle měla hrát Sněhurku, takže to je parádní:)
* * * * * * * * * *
Hi guys. After few days, I am already back. I don't have such a high fever, I am still sick a little, but it's much better. I just can't talk. Yesterday, I was horribly sick and I had to go to school because of history exam and maths exam. I screwed up the first one, but I will have 3 from maths, that great. You know, I am ending next week, so we are finishing all marks and I am ill... so despite the fact I had almost 39, I was in school everyday since Thuesday. But yesterday just for two hours and lunch :D Today was probably the worst. I am better, but I can't talk... and I was supposed to have three presentations... in the end, I've presented just two, but it was... interesting... :D You know like... I should talk about London on my English conversation lesson and I sound like Darth Vader with asthma attack... it was BAAAD. But I have 2, that's cool. And I will have 2 from my Spanish class, that's awesome, I didn't have 2 for four year. It was always 3 :D Anyway, I have for you now an amazing information. And another article I will write is with bad information, so prepare for it. The film stage wrote on twitter, that Snow White and the Huntsman will be filmed! And it will land in 2015. That's totally amazing! Totally! I am sooo nosy, I can't wait! :) 2015, it's so far far away. But it is an awesome news:) I can't really imagine, what will be this sequel about, but we will see...

4 komentáře:

  1. naprosto rozumím... člověk je nemocný, ale chybět ve škole? Tolik ti toho může uniknout... a pak to dohánět... tohle nesnáším...
    Jinak jsi mě překvapila s druhým dílem Sněhurky... co do něj chtějí narvat?

    OdpovědětVymazat
  2. Z pokračování Sněhurky mám hroznou radost!! Jen doufám, že už to nebude blbost, jak většinou z pokračování hezkého filmu udělají!

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že alespoň až budou prázdniny, tak budeš zdravá a budeš si to volno užívat :) Ale jsem ráda, že to dneska bylo lepší a že se ti líbí nějaký krasavec :P A na pokračování se těším, ale taky netuším, o čem by to mohlo být

    OdpovědětVymazat