pondělí 29. dubna 2013

Happy Birthday.

Můj narozeninový den začal docela normálně.
Vzbudila jsem se v pět ráno, když mi kámoška odjíždějící na intr... no dobře, ta smska mě nevzbudila... :D Přečetla jsem si ji asi až v šest, kdy mě vzbudil brácha, kterej šel na záchod :D ale jinak dobrý. Moc dobře teď nespím, takže ačkoliv jsem mohla spát do půl devátý, vstala jsem o hodinu dřív, ale aspoň jsem se přesvědčila o tom, že na facu jsou lidi vzhůru fakt brzo a všichni maj tendenci mi přát k narozkám :D Dokonce i osobně, nejen jako na facu, pár lidí mi popřálo ve škole, to mě docela překvapilo :D A na italštině jsem zjistila, že jeden spolužák se narodil ve stejnej den jako já :D To je první člověk, kterýho znám, co má narozeniny ve stejnej den, jako já :D tak to je fajn no :D
Jinak ale stál dnešní den celkem za prd. Teda, jak se to vezme.
Bylo to v pohodě... ve škole docela prča, na zemáku jsme byli 3 :D
No, jenže ze zemáku jsem šla na rehabilitaci a pak jsem se dozvěděla o tom výbuchu plynu.
Což by mě sebralo i za normálních okolností, ale vzhledem k tomu, že brácha má školu jen asi o ulici dál, začala jsem docela solidně vyšilovat a k tomu jsem neměla žádnej kredit, takže jsem nemohla ani nikomu zavolat. Takže jsem se jak šílená vrátila do školy (stejně bych se vrátila na oběd), a hned jsem googlila, co se vlastně stalo. Sice jsem se dočetla, že ten plyn bouchnul už v půl jedenáctý a já si byla téměř jistá, že má brácha školu až odpoledne, ale i tak jsem byla trochu mimo, překvapilo mě, co se stalo a vyděsilo mě do. Modlila jsem se hlavně, ať tam není žádný mrtvý. Ať prosím nikdo neumře na moje narozeniny (vím, že to se mi nesplní, každý den zemře na světě v průměru 156 tisíc lidí, což je něco, nad čím by člověk neměl přemýšlet v den svých narozenin), ale u toho výbuchu jsem se fakt modlila, ať to nikoho nezabilo. A tak nějak to udělalo ten celej den takovej melancholickej, ačkoliv neznamená, že jsem smutná, že mám narozeniny, vůbec ne... dostala jsem squashovou raketu! Lístek na Pražský jaro :) a lístek na koncert ještě jeden... na PARAMORE!!! Což je naprosto dokonalý a furt nemůžu uvěřit tomu, že mi ho fakt koupili :D
Ale byl to takovej divnej den.
No nevadí, já zase půjdu, jen jsem se z toho potřebovala vypsat.
Tak se mějte :)
A děkuju moc za všechna přání :)
Angie.

P.S.: Připadám si tak stará! Už je mi 19. Za chvíli maturuju! To je strašný... :/

5 komentářů:

  1. Tak to oneskorene prajem všetko najlepšie, veľa úspechov, zdravia, štastia, lásky a penazí Nech sa ti v živote darí, a nech úspešne ukončíš školu :)) A je mi ľúto, čo sa stalo v Prahe :/

    OdpovědětVymazat
  2. opožděně přeji vše nej :)
    stará? mě bude 23 :(

    OdpovědětVymazat
  3. mooooooc velka a opozdena gratulace :) a jo ses stara

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi moc líto, že ty narozeniny tak skončili... Snad ti náladu zlepšilo to, že teda žádný mrtvý nebyl. Jsem ráda, že máš takovou radost ze svých dárků :) A vůbec nejsi stará! Ještě jsi mladá kost a celý život máš teprve před sebou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně Happy Birthday! Já mám narozeniny 26.května bude mi 17 let a připadám si taky už stará!

    OdpovědětVymazat