pátek 5. dubna 2013

MTV Movie Awards2013: Vote for Kristen!

Ahoj lidi. Možná víte anebo taky nevíte o tom, že Kristen byla nominována v kategorii Nejlepší hrdina na MTV Movie Awards 2013 za svou skvělou rolí ve film Snow White and the Huntsman. A my máme možnost, jak pro ni v této kategorii hlasovat. Já jsem hlasovala včera a to měla přes 19 000 hlasů, no dneska má 49 490 a pořád vede, ale Bilbo se ze čtvrtého místa vyšvihl na druhé a docela jí šlape na paty, když vezmeme v potaz, že to tak rychle nabíhá. Tak můžete svůj hlas věnovat právě Kristen, ale má to takový zajímavý háček, poněvadž musíte mít twitter na to, abyste mohli hlasovat... takový docela zvláštní systém teda... kterej není ani u všech kategorií... a no... jako já twitter mám a myslím, že i dost z vás, ale je to prostě divný :D :D No, každopádně odkaz na hlasování máte dole...:
* * * * * * * * * *
Hi guys. You maybe know it, maybe not, but Kristen Stewart is nominated for the best hero in MTV Movie Awards 2013 for her amazing part in Snow White and the Huntsman. And we all have an opportunity to vote for her to win this category. I hope, she will. I voted yesterday and she was first and she had 19 080 votes. Now she's got 49 490, so it's pretty fast, but Bilbo Baggins was on fourth place yesterday and now he has got just 8000 less than Kristen... so... it will be thrilling. Well, you need to have twitter for voting actually, that's new, last year it was different, but I think that at least some of you are on Twitter, so you can vote for her. I know, it's weird... that thing with twitter, especially when it's not the same in all categories, but... whatever...

6 komentářů:

  1. Tak to je užasné, dúfam, že to vyhrá idem hlasovat

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jdu hlasovat! Kristen byla jako Sněhurka bezvadná a rozhodně si zaslouží vyhrát

    OdpovědětVymazat
  3. Zasloužila by si vyhrát, protože ta zlatá malina byla za tuto roli poslední tečkou! Nechápu, asi se někomu nelíbí její přirozenost Ale nevadí, snad tohle vyhraje aby se to překrylo

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem hlasovala! Pořád vede, doufám, že to vyhraje!!!!!!! Kéž by kéž by kéž by!! Jinak, to bude dobré, uvidíš.. Mě se to asi jen tak nezmění, ale tobě po maturitě doufám ano!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten film žeru! Byla jsem na premíéře a doma jsem ho videla tak milionkrát ..Zaslouzila by si vyhrat a myslim ze to zvladne! :-** Ráda bych hlasovala ale nemám twitter ! :'(

    OdpovědětVymazat
  6. Juj, nemám Twitter :/ Veľmi rada by som ale Kristen podporila... Škoda, no.

    OdpovědětVymazat