sobota 6. dubna 2013

The Twilight story of Angelique Tussaud.


Ahoj lidi. Před nějakou dobou jsem vám slibovala, že vám něco řeknu o tom, jak jsem se vlastně nakazila tou Twilight mánií, která propukla v době prvního filmu. Vždycky jsem hrozně nadávala, že jsem nikdy neměla blog o něčem úplně od začátku. Že jsem vždycky začla od půlky a musela jsem všechno hrozně dohánět. No Twilight bylo něco, co jsem fakt rozjela skoro od začátku... ovšem éra Twilight blogu již skončila, zaměřila jsem se na Kristen a baví mě to upřímně víc, než mě poslední dva roky bavilo celý Stmívání. Ale teď k věci... no, ještě než k ní dojdu, tak vám musím říct, že dnešní den byl vážně strašnej. Byla jsem znova na těch sciích a nemám z toho úplně dobrej pocit... ačkoliv trochu lepší, jak z těch minulejch, ale bojim se, že to bude horší než ty minulý... áách jo... No, nevadí. Nebudu na to myslet, co bylo bylo, příští třeba zase budou lepší... uvidíme. A když ne, tak se dostanu jinam. Nevadí. Nebudu to řešit. Nějak to dopadne. Teď k věci, jak vlastně začal můj příběh.
Bylo nebylo... Jednoho krásného odpoledne mi kamarádka ze školy oznámila, že je v jednom kině na Smíchově akce, kdy lístek na film stojí jen 50Kč... a že je to tam skvělý, že se stačí tam dostat na jeden lístek a pak se dá přebíhat z jednoho filmu na druhej. Ptala se mě, jestli půjdu s nima. A já řekla, že jo. Ráno jsem si to ale rozmyslela, byla jsem moc velkej slušňák na to, abych tam šla a takhle obírala kino o peníze. Řekla jsem jim, že přijdu až pozdějc. Na to... Stmívání, na který plánovali jít. Netušila jsem, co to je, ale měla jsem náladu jít do kina. Tak jsem šla. Koupila jsem si lístek na film. Byly volný poslední tři místa, když jsem přišla. Tak jsem si jedno koupila a šla jsem směrem k sálu. Mezitím jsem ještě pomáhala kámoškám dostat se z jednoho sálu do toho, kde hráli Stmívání. No, neměly si už kam sednou, bylo totiž vyprodáno. No, možná někde nějaký prázdný místo ještě bylo, ale já seděla na kraji u uličky a holky seděly na schodech celou dobu:D Nabízela jsem jim, že se budem střídat, ale nechtěly. A tak film začal... a mě hned zaujal. Líbil se mi ten začátek, líbil se mi Kristenin hlas, byl takový příjemný, a hned první písničku, která tam začala hrát, jsem si zamilovala. "Full Moon" od The Black Ghosts. Přesná scéna? Když odlétá letadlo z Arizony... Pamatuju si kde přesně jsou všechny písničky, tolikrát jsem ten film viděla... :D Zamilovala jsem se do Edwarda, jak už to tak bývá, hned při první scéně, kdy tam vkročil do jídelny... :D Líbilo se mi zpracování filmu, víte, ten nádech do modré, ten je nezaměnitelně typickej pro tenhle díl a já to fakt milovala. Pamatuju si, na tu scénu, kdy se poprvé políbili... jak to Edovi trvalo a prej: Stay still. Don't move. A nějakej chlap za náma: "Ježiš, tak už jí polib, proboha!" :D:D:D Vždycky je tam nějaká hláška. Pamatuju si na konec New Moon, kdy to skončilo tak, že Bells požádal o ruku a konec:D a nějaká holka zepředu na celý kino: "No to si ze mě snad dělaj prdel!" A nebo, jak Edward Bellu opustil, když před náma seděla nějaká holka s klukem a brečel i ten kluk :D Ale zpět ke Stmívání. Film skončil... a holky tam konstatovaly, že to byla kravina a tak, ačkoliv jsme řešily, kterej z Cullenovic kluků byl nejhezčí :D Tehdy jsem ještě bojovala za Eda, asi o dva týdny později, kdy jsem šla s nej kámoškou a Elaine ještě jednou, abych je nakazila, se můj zájem obrátil k Jasperovi. A u Jaspera už i zůstal, stejně tak zájem mé nej kámošky zůstal u Emmetta. Takže já jsem team Jasper :D A W. (my bff) má dokonce tričko team Emmett, které jsem jí teda vyrobila já :D ale ona ho nosí! :) Ještě pořád! :D No, každopádně Jackson Rathbone už mě asi nepustí. Ale tímhle moje závislost neskončila. K Vánocům jsem dostala první knížku, kterou jsem přečetla během pár dnů a moje máma čučela jak tágo, že jsem přečetla tak tlustou knížku tak rychle, protože já jsem dřív moc nečetla. Vlastně mě rozečetla pořádně až Stephenie. Ačkoliv jsem samozřejmě sjela celou sérii Mediátora už před tím, a to je moje srdcovka doteď. Nicméně bezprostředně po té jsem se málem zhroutila, že nemaj ty další dva díly. Jakmile je dotiskly, tak jsem pro ně letěla. A jakmile vyšel Rozbřesk, hned první den jsem si ho běhala koupit... :D No ale bezprostředně po přečtení první knížky jsem si i založila blog o Twilight, který jsem tolik milovala, ani nevíte, jak moc jsem ho milovala. Fůůů, to už je dlouho... fakt hodně dlouho.. :D Chvíli na něm byla i Elain, ale pak jsme se nějak rafly, ona odešla, ale pak zas všechno dobrý a pohoda, ale na blogu už nebyla. Nicméně jsem se do toho prostě pustila s vervou. Bylo to takový to období, kdy jsem měla návštěvnost klidně přes 200 lidí. Bylo to totiž období té největší a
nejaktuálnější Twilight mánie.
Každej rok jsem nadšeně čekala na další díly, trailery, premiéry... filmy... nikdy jsem se ale nekoukala na ukázky. Fakt ne, nikdy. Protože jsem z toho filmu chtěla něco mít. Hrozně jsem nesnášela spoilery, ačkoliv jsem samozřejmě věděla, jak to všechno skončí, páč jsem to mezitím přečetla :D ale stejně jsem z toho chtěla něco mít. Nikdo nechápal, že jsem měla tak ráda druhej díl. Film tolik ne, ale knížku, vážně jsem měla Novej měsíc jeden čas nejradši. Ale ty filmy tak nějak už neměly to kouzlo toho prvního... Ačkoliv od NM to mělo spíš vzestupnou tendenci, mi to tak aspoň přišlo. Mimochodem moje stmívání, myslím tu knížku, je hooodně ohmataný, protože ho měla půjčená půlka mojí třídy:D Fakt prošla rukama asi 10 lidí ze třídy, je fakt špinavý a hodně použitý :D Ale mně to nějak moc nevadí, aspoň je fakt vidět, že to někdo četl :D A jak se někdo zblázní do těch herců, že pak koukaj na všechny jejich filmy, protože je ten týpek fakt sexy... tak takhle já to měla s Kristen, ne s Jacksonem, Kellanem nebo Robertem. Já chtěla prostě vidět filmy s Kris, protože mě zaujala... a velmi brzy jsem zjistila, že je vážně úžasná. A velmi brzy se stala mou oblíbenou herečkou. Vždycky jsem váhala, jestli mám radši Nikki Reed nebo Ashley Greene, ale nejlepší pro mě byla prostě vždycky Kristen. To je na tuty.

Tím bych tak nějak uzavřela celý příběh. Protože pokračování už znáte.
Jsem tady. To je tak všechno :D začla jsem svůj TS blog podvádět. A skončila jsem tady. A jsem ráda:) I když mě to svým způsobem i mrzí. Dřív jsem byla schopná táhnout víc blogů, ale už nemám čas na to táhnout blog o všech z Twilight. Blog o jedné celebritě mi zkrátka vyhovuje víc. Tak já půjdu:)


3 komentáře:

  1. To je pekná story. Ja som si Twilight tiež obľúbila po prvom zhliadnutý, potom som začala hľadať informácie a nakoniec som sa prepracovala aj ku knihám a potom som si založila aj blog. Musím sa priznať, že som Kristen ako Bellu moc nemusela. Nepáčilo sa mi, ako sa zahrávala s Edwardom a Jacobom. Ale potom som si pozrela s ňou viac filmov a veľmi som si ju obľúbila. Potom, asi tak od Zatmenia som si ju obľubila aj v ostatných častiach. Najradšej ju mám v BD (aj 1 aj 2) a v New Moon. Tam som to prežívala s ňou. Kris je fakt skvelá, aj všetci herci z Twilight ságy. Škoda, že to skončilo, bude mi to veľmi chybať. Bolo by su super, keby niekedy zorganizovali nejakú akciu, kde by sa herci opäť pohromade stretli a rozprávali niečo o ságe, nejake informácie z natáčania a podobne. A je milé, že si kamarátke urobila to tričko s Emmetom. To že ho stále nosí je znamením, že je ti zaň veľmi vďačná :)
    Inak, som späť. O deň neskôr, ale som

    OdpovědětVymazat
  2. A inak, ešte predtým, ako som mala na blogu pauzu som ti zabudla odpoveď na otázku ohľadne VA. Žial som to ešte nečítala, iba jednu kapitolu na nete, ale bolo to skvelé, a veľmi by som chcela. Neviem však, či to u nás bude, ak nie, tak mi nerobí problém zaobstarať si to aj v češtine... Ale zatiaľ sledujem aspoň novinky ohľadne filmu a podobne. Minimálne ten si pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si Twilight oblubila až po prvom filme o knihe som ani newedela až časom a prečítala som ich potom hned

    OdpovědětVymazat