pátek 19. dubna 2013

Kristen is not part of the "Focus" project anymore.

Je mi vážně líto, že vám to musím říct... ale Kristen se vzdala své role v připravovaném filmu "Focus". Už není součástí tohoto projektu, což mě hrozně mrzí a hrozně štve a je mi to hrozně líto, ale co se dá dělat no. Modlila jsem se pro ni za nové příležitosti, tak mě mrzí, že zrovna tahle nevyšla. Všechno se to tak nějak odvíjelo od toho, že Ben Affleck vycouval z té hlavní role někdy v prosinci tuším, protože měli nějaké neshody ohledně scénáře, či co já vím, někdo zase tvrdí, že měl jinou nabídku, kterou přijal na úkor tohohle filmu, těžko říct. Kristen i po jeho odchodu stále zůstala součástí obsazení, ale potom začli ptáčci cvrlikat o tom, že by měl být do původní Affleckovi role obsazen Will Smith. A tihle ptáčci měli tak nějak pravdu, protože se tak opravdu stalo, no jenže co se nestalo... Kristen se rozhodla tento projekt pustit a vzdát se ho. Zdroje tvrdí, že důvodem bylo, že měla pocit, že by byl věkový rozdíl mezi nimi až příliš velký. A stejně tak se vyjadřuje i studio, které má film natáčet. Na jednu stranu na tom něco je, Willu Smithovi je asi 45 a Kristen 23, to je dost velký věkový rozdíl. Ale zase na druhou stranu, Ben Affleck je jenom o 4 roky mladší, kdyby ho hrál on, tak ten věkovej rozdíl furt bude dost velkej... ale dobře, dobře, chápu, taky by se mi nechtělo hrát milenku nebo partnerku o 22 let staršímu Willu Smithovi (já ho fakt nemám ráda, takže chápu dvojnásob:D), ale je to škoda, mrzí mě to, byla jsem na ten film zvědavá... no co se dá dělat. Pořád je tu Sněhurka a pořád je tu The Big Shoe a já jsem si jistá, že se brzy naskytne něco dalšího :)
* * * * * * * * * *
I am so sorry that I have to tell you this. But Kristen droped out of "Focus" movie. So she's not part of it anymore and I am so sorry about that, because I hoped for new roles for her and now this chance is gone. First Ben Affleck dropped out in December, causing a new search for a leading man. Sources say in recent weeks Stewart also quietly exited the project. In these days is in talks Will Smith for the leading role which should be Affleck's. When Smith became engaged in the project, Kristen Stewart fell off with the feeling that the age difference between the two would be too large a gap. Which is actually true, she's 23 and he is around 45, but in the same time, Ben is just four years younger. Anyway, it doesn't matter, maybe I will find more information about that. The important about it is, that she's not gonna play in this movie, which is bady :/ but I am pretty sure she'll get some new opportunities soon. And there is still The Big Shoe project. Well, I quite understand that, I wouldn't want to play Will Smith's lover or partner, I don't really like him :D But still, it makes me sad she lost this change for new movie :/

4 komentáře:

  1. Tohle mě fakt štve, sice Ben je lepší než Will, ale stejně.. Dobře, dobře... jdu psát.. ale jenom proto, že umíráš..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě to mrzí, ale jsem si jistá, že Kristen bude mít spoustu dalších příležitostí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ma to mrzí, tešila som sa na to. Najlepšie by bolo, keby tam bol aj Ben, boli by spolu dokonalý. Ale je to Kristenine rozhodnutie a ani sa jej nedivím, že sa jej nechcelo hrať milenku Willa Smitha...

    OdpovědětVymazat
  4. Já doufám, že nám to Kristen vynahradí nějakým novým filmem

    OdpovědětVymazat