pátek 26. dubna 2013

Kristen will attend Met Gala 2013

Minulý rok a i ten rok před tím, se Kristen zúčastnila akce s názvem Met Gala. Takže bylo celkem předvídatelné, že se tam ukáže i letos, i když ne jisté. Podle seznamu hostů, který tweetnul Jim Shi na svůj twitter už to ale jisté je :) Což je super, těším se moc na fotky :) vloni měla takové zvláštní šaty od Nicolase Ghesquiéra, o kterých se pořád nejsem schopná rozhodnout, jestli se mi líbí nebo nelíbí :D (here) a rok před tím takové ty červené, které mně se líbily hrozně, ale někteří lidé jsou toho názoru, že vypadaly jako koberec :D nicméně jsem fakt zvědavá, co si oblékne letos, koná se to 6. května, tak už se moc těším na fotky, bude to rozptýlení v tom maturitním šílenství, co teď prožívám a hlavně teda budu prožívat :D
* * * * * * * * * *
Last year, Kristen was attending MetGala and the year before too, I guess. So it was quite predictable, that she will attend it this year too. Last year, she was wearing that interesting dress by Nicolas Ghesquiére which about I am not sure, if I like it or not even after a year (here). So I am really curious, what she will wear this year :) It's amazing, it will be on May 6, I can't wait for photos :)

5 komentářů:

  1. Taky se těším:) A já bych si tě z affs nevymazala, ani kdyby ses zapomněla zapsat. Chodím sem moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. jo uz budes maturovat? takto budu drzet pesti :) mam se dobre dik

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci otravovat... jenom bych se chtěla zeptat, jestli kdybys měla někdy čas (nechvátá to vůbec! :)) udělala bys mi prosím zase layout na lovely-books s Ninou Dobrev?
    Nějaký tajemný, aby to bylo k nové povídce....
    Pochopím to, když se ti nebude chtít... a už vůbec to nechci hned... máš maturitu musíš se učit!!! Jenom jsem se chtěla zeptat... když tak bych si něco sesmolila potom sama...

    OdpovědětVymazat
  4. Som rada, že Kris bude opäť na nejakej akcií. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky moc zvědavá a už se hrozně moc těším na fotky :)

    OdpovědětVymazat