čtvrtek 25. dubna 2013

Are you kidding me? Like... 15 online? Really?

Asi tak před dvěma minutama jsem si řekla, že než půjdu spát, kouknu se ještě sem... jestli není nějakej novej komentář nebo tak něco :D a komentář žádnej, fakt ne :D teda žádnej, co bych nečetla... ale asi se rozbilo to počítadlo, co mi počítá návštěvnost :D protože mi to tam teď píše, že je online 15 lidí... :D :D :D Ne, že bych nebyla ráda, ale nechápu to... někdy ke mně za celej den ani 15 lidí nepřijde a teď je 15 lidí online :D takže ať už se to rozbilo nebo nerozbilo, hrozně moc děkuju, že sem chodíte, musím to říkat pořád, protože jsem nadšená z každého komentáře a každého člověka, který se tu ukáže, takže děkuju moc a jestli je tohle v tuhle hodinu vůbec reálný :D tak děkuju dvojnásob. Wow! :)

9 komentářů:

  1. Nechtěla jsem narážet na tebe ;) ... Je to ale jejich názor, je to názor těch, kdo se dívá na filmy ne kvůli požitku, ale kvůli tomu, aby na všem hledali chyby. A od toho se odvíjejí názory. 100 lidí 100 chutí, takže mají na svůj názor právo tak jako ty nebo my ostatní, kteří se nad některými názory jenom smějeme a neřešíme - pokud se film líbí, tak je názor někoho negativního ukradený, i když naštvou - tak jako je naštvou názory milovníků. Bohužel si nevybereš. Já miluji i komedie, které mají pouhých 7%, kterým všichni dali odpad. Nejlepší je tam nechodit než řešit něčí názor, který se nestotožňuje...

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k hezké návštěvnosti!! Aby bylo 15 lidí najednou na blogu, to je fakt super! Jen mě trochu překvapuje, že sem tolik lidí chodí až tak pozdě.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju :) Však ty si takovou návštěvnost zasloužíš, máš to tady moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dát jim přes hubu
    Když mě se film nelíbí, odsunu ho bokem a kašlu na něj. Naštěstí to mám s okolím podobně hozené, tak se tím zabývat nemusím, to už bych asi tak klidná nebyla heh

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, to číslo si určite zaslužiš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulace Já jsem jednou v týdnu měla podezřele vysokou návštěvnost, ale to jako přes 100... a to mi přišlo divné.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je skvelé. Veľmi ti gratuľujem :)

    OdpovědětVymazat