čtvrtek 25. dubna 2013

RUMOR ALLERT: New role for Kristen!

Ahoj ahoj ahoj. Dneska jsem na svém oblíbeném portugalském zdroji (tu) našla velice zajímavou informaci. Se svou znalostí španělštiny jsem tomu tak nějak rozuměla, ale přišlo mi jednodušší poslechnout si, co říkají v tom videu od Clevver než to složitě lámaně překládat z portugalštiny :D No každopádně jde o to, že se začalo mluvit o tom, že by se Kristen mohla připojit k Jamesi Francovi v nově připravovaném filmu, který se jmenue Seasons of Dust (Sezóny prachu? těžko říct:D). Což by bylo teda naprosto úchvatný, protože to vypadá na další z takových těch menších dramat, který já mám tak hrozně ráda. A navíc se to odehrává v období Velké hospodářské krize v 30. letech 20. století a já miluju filmy z 20., 30. let, tu atmosféru té doby... ačkoliv teda období hospodářské krize dvakrát veselý nebylo, což je relativně zřejmý, byla to hospodářská krize :D Každopádně ten příběh začíná, když se Jamie musí přestěhovat na rodinou farmu po té, co její dědeček spáchá sebevražnu, ale po té, co se jí syn pokusí znásilnit, tak ho dost zraní a opustí město aniž by ji zajímalo, jestli žije nebo nežije (moc jsem nepochopila, čí je to teda syn:D). A v této době potkává temperamentního kriminálníka Rickyho, se kterým se vydává na cestu po Státech, protože musí zůstat o krok před zákonem a hlavně před dvěma zabijáky, kteří byli najati, aby je zabili. Bohužel se ale zdá, že jejich osud spěje k tragickému konci. Takže asi takhle... nicméně to zní zajímavě. Alespoň mně to zní zajímavě, já mám tyhle filmy ráda, i když neskončej dobře, tak je mám ráda... a hádám by teda Kristen hrála tu Jamie, pokud někoho, nicméně jsem furt nechytla, čí to byl ten syn :D no nic... tak budu držet palce, aby to vyšlo:) Hlavně ta část "připojí se k Jamesi Franco" je moc hezká :D miluju ho:D
* * * * * * * * * * *
Hi hi hi hi hi. I found today on my favorite Portuguese source one very very very interesting information. With my knowledge of Spanish, I kinda understand, so I can translate you... but now, I found an English speaking video, so that will be probably much easier. Kristen is now in talks to join James Franco in a new indie movie called Seasons of Dust. It seems to me like another smaller movie and it could be amazing actually. I am so nosy, if it's true or not, it's just a rumor yet. The story takes place during the Great Depression, which was in the 1930s. I just love movies from this time, I love that atmosphere of 20s and 30s. Anyway, it was not.. a Golden Age, it was not very good time in America. Anyway, the story starts when Jamie is forced to move in with a farm family after her grandfather commits suicide, but when the son tries to rape her, she injures him badly and fleas the town unaware of whether or not the son is alive. That is when she meets the dashing criminal, Ricky, and the two embark on a journey across the country as they must stay one step ahead of the law and two hired hit men who are hot on their trail. Unfortunately, their trip seems destined to end in tragedy. So... it seems interesting to me, kind of depressive, but interesting..., hopefully to you too and obviously to Kristen too, so... I am crossing my fingers :) And that James Franco thing... that's the best part :D love him so much! :D

6 komentářů:

  1. takt o bude skvělý film, jestli tam bude :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow tak to zní velice zajímavě a doufám, že realizace toho filmu opravdu proběhne a Kristen si v něm zahraje po boku Jamese - moc jsem si ho oblíbila ve filmu "Mocný vládce Oz" :)) A myslím, že to s tím synem jsi pochopila dobře... ačkoliv je to takový divný, že by syn chtěl znásilnit svou matku... Ale i takoví magoři s najdou. Každopádně děkuju za takovou zprávu, hned mi to zlepšilo náladu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hey kámo! Co to tu píšeš? Tos mi jako vlezla do hlavy nebo co??.. Dramata z 20. a 30. let minulého století jsou nejlepší filmy.. ta atmosféta, kostýmy, tance... všechno to kolem tak moc miluju... proto tak moc žeru film Velký Gatsby... Nebo v TVD v 3. sérii když byly ty flashbacky z Chicaga z 20. let.. to bylo něco pro mě.. miluju to!!! Takže se budu jedině moc moc těšit!! Uáááá!! Přesně! ČSFD!!! To je jeden větší debil vedle druhýho... To je furt samý, blbost, ale kdyby aspoň napsali, že film se jim nelíbil ale nee.. oni napíšou sloh jak kráva o tom, jaký chyby to má i až nakonec začne psát i věci co tam ani nejsou... prostě debilita.. na co si tam hrajou? Když se mi film nelíbí, fajn, neseru se s psaním slohovky a necpu to ostatním ne? Dobře, názor by stačil.. nelíbil se mi... ale to co tam píšou mě kolikrát vytáčí až do běla.. Já taky plánuju Jill až tak na červen.. až budu mít klid od školy

    OdpovědětVymazat
  4. Uf, to sem ti po dlouhý době zase napsala sloh..

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tam vůbec nejde o sloh ale o milovníky filmů. Je komplikované hodnotit, protože ten kdo se prd vyzná nemůže napsat nic, protože musí ohodnotit určitý počet filmů, pak musí odpovědět na otázky týkající se filmů a když odpovíš špatně, ani si neškrtneš. Tak se napřed informuj než začneš psát. Jediné s čím souhlasím je, že některé filmy určití lidé zavrhnou, protože se zajímají až o moc detailů filmů - kolikrát z toho ten člověk nic nemá když každou skulinku musí prošmejdit a hledat chyby... Doufám, že pokud si přečteš tento komentář se na mě nenaštveš, ale nemám ráda, když někdo  konverzuje o něčem, o čem nic neví...

    OdpovědětVymazat