úterý 2. dubna 2013

4 komentáře:

  1. Ahoj, moc se omlouvám za potíže a zbytečné přepisování, já vím, jsem truhlík a pořádnej, ale po pokecu s jednou holčinou mi došlo, že na blog o seriálech zase nepotřebuju všechen čas světa, jen prostě budu přidávat jeden seriál dlouho.. ale jde o to, že je lepší blogovat o tom co mě baví, než o tom co stíhám... takže jsem zpět na WWW.ROSE-DAILY.BLOG.CZ !!!!
    Děkuji za pochopení.. A pokud si mě budeš chtít odepsat chápu to, ale doufám, že to neuděláš... retardér sem trochu no ale cájk.. PS: Není krásný den, neblázni a nezabíjej mě prosím.. DDDDD To zvládneš.. nadechni se, klid relax... no já jdu radši psát povídku.. DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Drsné animace Na City of Bones se těším

    OdpovědětVymazat
  3. strasne se tesim az to bude v kinech

    OdpovědětVymazat
  4. Tie animačky sa ti veeeľmi podarili ! A tiež sa teším na tento film. Kniha bola skvelá :)

    OdpovědětVymazat