sobota 13. dubna 2013

Gallery update 13.8: New SWATH stills photo

Ahoj lidi. Chybělo mi to. Vážně mi to chybělo... a nejhorší je, že i když mi to chybělo, tak nějak nemám co přidávat, protože se furt objevujou akorát samý candids a já jsem se už před pár měsíci rozhodla, že sem prostě žádný candids přidávat nebudu. I když to občas trochu porušim těma fotkama dne, ale to nepočítám... :D Nicméně jsem trochu zahledala, jestli nenajdu něco, co by bylo nové a co bych mohla přidat, a našla jsem akorát tuhle fotku, ale přesto jsem ráda, že aspoň něco. Je to fotka ze Sněhurky a lovce, ale nemám páru, z jaké části filmu by tak mohla být, no přesto se mi moc líbí :) Líbí se mi i ty candids, páč jsou všechny s Robertem :D ale nemůžu porušit své předsevzetí...:D
* * * * * * * * *
Hi guys. I've missed that. I really missed that and the worst thing is, that I actually have nothing to publish, because news are only candids this time and as you know, I've decided few months ago, that I will not publish candids photos. But, I was searching for something deeper and I found this interesting photo. It's one new Snow White and the Huntsman photo. It's very beautiful, but I am not pretty sure from which scene or which part of the movie... anyway, here it is and I love it:) I also love those new candids, 'cause they are all with Robert, but I just can't break my promise :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Četla jsem ten článek, co jsi psala dneska ráno o těch candids, protože si mi chyběla tady na blogu, tak jsem projížděla starší články a chtěla jsem ani nevim proč znát tvůj názor na to co se stalo tenkrát, poněvadž s Katie* jsme měli vlastně stejný názor a ty vlastně taky.. no a tam to bylo... chápu tě... taky je nemám v lásce, ale je to práce jako každá jiná, i když jsou vysloveně hnusný a o předhubu si občas vážně koledujou... ale to co se stalo s Diannou to mě dostalo.. dozvěděla jsem se to asi před rokem z dokumentu.. a stojím za tím, že to byla chyba paparazzi, ale ne každý si to myslí.. každopádně.. je to svinstvo.. ale jak chceš.. vždyť pěkné candids fotky přidat klidně jednou za čas můžeš.. i když chápu to tvoje předsevzetí že ne! A ta fotka je z té části, jak Sněhurka a Lovec byly v té dívčí vesnici, kde byly ty ženy zohavené a ona tam usnula a on se na ní myslím i díval to si nejsem jistá.. ale myslím že je to z téhle části...

    OdpovědětVymazat
  2. Mimochodem.. poradíš mi ještě nějaké hlavní postavy?.. Zatím jsem přidala 12 a už mě nenapadá žádná postava, o které se dá něco napsat... jako třeba Babička hraje v každym druhým, ale co o ní budu psát.. když je tam sotva 5 vteřin.. Někoho o kom se dá něco napsat..

    OdpovědětVymazat
  3. Tééda, tak teď jsem megamonstrózně napjatá... Jinak nehorázně jsem si zamilovala Belle... já jí prostě miluju, už jen ten fakt, že ji hraje Emilia to je skvělý... prostě Sněhurka, Bell a Popelka jsou moje nejoblíbenější trio! A mrzí mě že se zatím ukázala jen ve dvou dílech Popelka.. ale potom samozřejmě Emma a Henry...!

    OdpovědětVymazat