úterý 9. dubna 2013

12 komentářů:

  1. aj e¨ked neskoro ale všetko nááj

    OdpovědětVymazat
  2. Aj keď oneskorene, ale Všetko najlepšie ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ups! Já na to úplně zapomněla, že má Kris narozeniny... všechno nejlepší jí přeju!!! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Oneskorene prajme mojej obľúbenej herečke všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sice se zpožděním, ale také se přidávám ke gratulacím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vítám tě zpět, jaký si měla týden? Hádám, že asi nic moc... :/

    OdpovědětVymazat
  7. Původně to mělo být úplně ale úplně jinak.. to ani nebudeš věřit, jak moc jsem se vzdálila od původní verze.. DDD A tohle já ani nevim, beru si inspiraci ze všech možných filmů a hororů co jsem kdy viděla... a nějak mi to teď do toho takhle zapadá... vůbec sama netušim jak to teď bude dál, protože mě mysl při psaní vede sama do neznáma... a je to totálně něco jiného než co jsem čekala že to bude..

    OdpovědětVymazat