úterý 16. dubna 2013

6 komentářů:

  1. Snad ti bude brzo líp!! Být tebou bych ale zítra do školy radši nešla - zdraví je nejdůležitější

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak to mě moc mrzí, vážně doufám, že ti bude brzy líp. Já jsem na tom podobně, nemám teplotu, ale jsem totálně mrtvá, mám svůj asmatický kašel, takže si připadám při kašlání, jak když mi někdo drásá hrdlo a plíce... hrozně to bolí, ale nedá se to vyléčit, proto když se nechladím je to zlý, takže musím ležet... Jenže moje absence je mizerná, protože jsem byla často u doktorů, kvůli poruše příjmu potravy a omdlévání na veřejnosti z ničeho nic... takže si nemůžu dovolit být doma tak jako ty... už aby byly prázdniny fakt že jo! :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je mi líto, doufám, že se to brzy zlepší. Myslím, že je to skrz to, že teď je tvoje tělo hodně unavené. Především bys měla teď myslet na sebe a ne na školu, aby to pak nedopadlo špatně...

    OdpovědětVymazat
  4. Jasné, chápem, udrav sa čo najskôr :)

    OdpovědětVymazat