úterý 5. února 2013

Videos from BAFTA awards 2010

Ahoj lidi, je mi moc líto, že tu poslední dobou moc nejsem, ale ono u Kristen není tolik novinek a já zároveň ani nemám tolik času... Teda i nějakej ten čas mám, ale začla jsem číst super knížku, kterou žeru, jenže jí má táta ve čtečce, takže čtu kdykoliv můžu:D Protože on kupodivu chce číst taky na vojí vlastní čtečce, takže... :D Ale cítila jsem se tak trochu blbě, že na to tady tolik peču, teda ne peču, ale že tu tolik nejsem, takže jsem vyhrabala nějaký starý videa a rozhodla jsem se trochu doplnit galerii o starý akce, který tu ještě nejsou, takže s tím začnu zítra, nejspíš:D ale dneska aspoň ty videa. Vlastně to druhý je nový, proto jsem taky přišla na to, že najdu nějaký videa z BAFTA Awards 2010. To nový se objevilo před pár dny, je to takovej sestřih z celýho večera a Kristen tam párkrát je. No to první je z předávání a poslední je rozhovor s Kristen poté, co cenu dostala. Jsem ráda, že ji dostala, rozhodně si to zasloužila. Zněla tam dost nachcípaně, když ji přebírala, trochu chraptila, ale moc jí to slušelo:) Vy ty videa někteří určo znáte, tak třeba aspoň to druhý pro vás bude novinka.

* * * * * * * *
Hi guys, I am sorry, I am not here as much as I was, but there are not many news about Kristen and I also don't have too much time. Actually, I do, but I started to read an amazing book and I have to read it every single moment I can, because I have it in my father's kindle, and he wants to read too.. surprisingly :D so... anyway, I felt quite bad about I am not here a lot, so I decided to find some old interesting things which are not here yet. Actually, the second video is new, that's the reason why I found other videos from BAFTA awards in 2010. First is from the show, the second is footage from whole evening or how to say it... And the last one is an interview. I love the fact she won this award. She sounds there like she's kind of ill. But she's very beautiful.




1 komentář: