pondělí 11. února 2013

Gallery update 12.1: Comic-Con 2011


Ahoj, lidi, jak se máte? Připravila jsem vám ještě pár dalších gallery updatů, asi čtyři i s timhle... tyhle fotky jsou z rok 2011 a já je hrozně žeru... jsou z Comic-Conu, kde byla zaprvé propagovat Breaking Dawn a za druhé tam byla propagovati Snow White and the Hunsman. Hrozně jí to tam slušelo. Jsou to fotky z prvního dne (ty jsou z BD konference) a z třetího dne (SWATH tiskovka), a na obou jí to děsně seklo :) Tak si užijte fotky, no věřím tomu, že aspoň někteří z vás už je viděli :D Ale to vůbec nevadí.

* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I have prepared for you another gallery update, today from 2011. Over billion :D photos from Comic-Con 2011. From first and third day, those from the first day are from Breaking Dawn conference and those from third day are from Snow White and the Huntsman conference. I love her here, she looked lovely:) Amazing photos, so enjoy them :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Všude jí to hrozně moc slušelo! Nejvíc se mi líbí na tiskovce ke Sněhurce :)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi jej to svedčalo :) má pekné vlasy

    OdpovědětVymazat
  3. Jak se máš ty? Chybíš mi :(
    Ty fotky jsou skvělé, závidím jak je krásná

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadala fakt krásně :) Ale připadá mi nějaká smutná..

    OdpovědětVymazat