pondělí 4. února 2013

Gallery update 11.8: One new Breaking Dawn production stills photo

Ahoj lidi. Jak se máte? Já měla fakt hroznej den blbec. Fakt že jo. Zaspala jsem, pak jsme psali testík z ájiny, pak test z matiky... a ten sem tak posrala a matikářka mě tak naštvala, že jsem se rozbrečela a všechno se to najednou vyvalilo... bylo to fakt na prd. Ještěže mám W. Moje nej kámoška se mě pak tu poslední hodinu snažila rozesmívat, takže to byla docela prča:D Myslim, že nás poslední dobou někteří profesoři nemůžou vystát :D No, teď mám pro vás jednu pár týdnů starou novou stillsku z Rozbřesku 2. Hrozně se mi líbí, ale ještě jsem neměla čas ji zveřejnit, tak tady je:
* * * * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I had terrible day today! Really. I overslept... and then we wrote short English quizz... and then an exam from maths. And I totally screwed it up... and I started to cry, everything needed to go out and... this day just sucks! And I hate it. Anyway, my best friend wanned to make me laugh so it was kind of fun. Well, I have for you one new stills photo from Breaking Dawn part two. It's few weeks old, but I didn't have time to publish it. It's very beautiful, but I am not sure from which part of the movie it is.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. já měla dneska den doecla v pohodě.. dokonce do školy sem vstala o 30min dřív než sem musela..ale zejtra tam asi umřu..mame 9h,takže do 4 a to už je vážně peklo :// ale tak co nadělám..
    PS: byla bych ráda kdyby ses koukla ke mě a třeba nechala komentář. :)

    OdpovědětVymazat