neděle 24. února 2013

85th Annual Academy Awards - first look at Kristen Stewart; kind of photo of the day, guys;)

I was watching online stream, but I have to go to sleep, or I am not gonna wake up in the morning :D But I have bad news too. Kristen is hurt, I don't know what happened to her, but she came to Academy Awards with crutches :(
*
Koukala jsem na live stream, ale musím si jít lehnout, jinak ráno nevstanu, tak aspoň tohle mám pro vás...:D Ale mám pro vás i špatnou zprávu. Kristen je zraněná. Není jisté, co se jí stalo, ale na červený koberec přišla o berlích. Jen pro novináře je odložila, aby měla ničím nenarušené fotografie.

7 komentářů:

  1. Vyzerala božsky. Nie som si istá, či je to pravda, ale vraj si na skle porezala nohu. Je mi to ľúto, ale na koberci to zvládla skvele. Na tejto fotke by som napríklad na ňu vôbec nepovedala, že je zranená :)

    OdpovědětVymazat
  2. jžš, dokonalá bola úplne!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mno ale musím ji uznat, že byla originální. s berlema jsem ještě nikoho přicházet na oscary neviděla

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen vypadala nádherně <3 Co jsem četla,tak se řízla nějak o sklo :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou nádherné!! A Kristen taky?? Koukám, že berle jsou teď nějak v módě:) No, snad to není nic vážného!

    OdpovědětVymazat