čtvrtek 7. února 2013

5 komentářů:

  1. To mě taky napadlo, nejdřív žít v Anglii a až pak se přestěhovat do Ameriky.. ale uvidím ještě.. Hlavně bych se chtěla dostat k hokejistům.. Jinak říkala sem, že nejsem nutně pro Bena Barnese.. no asi tě zklamu, ale nemůžu si pomoc, fakt se mi líbí a fakt se mi prostě jako Dimitrij hodí.. Ty vlasy na ramena, ten výraz a ty oči.. ach
    Ale Danila je taky hezký.. jen mám prostě podmínku těch vlasů.. Rose.. jasný představa Rose je zcela jiná, ale nemyslím si, že jí zkazili, ale uvidíme.. Jinak Lissa.. ta je fakt vytlemená.. Ta se mi totálně vzdálila od mých představ.. Jinak taky jsem moc ráda, že je to ruský herec.. ale můj nejoblíběnšjí ruský herec je Alexander Skarksgard... ty jeho oči, nevím jestli znáš seriál Pravá Krev, tam hraje upíra sexy Erika.. A od té doby co koukám na ten seriál a četla jsem VA mám nějakou divnou vazbu k Rusku... jakmile slyším mluvit někoho rusky nebo mlvuit někoho o Sibiři.. hned to se mnou zamává.. Všude vidím Dimka.. Zamilovala jsem se do postavy z knihy... no nejsem já trdlo?

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, je takovej netajemnej.. je to spíš Kaspian než Dimitrij.. jen se mi tam prostě hodil.. Ale víc než cokoliv jiného jsem chtěla aby to byl skutečný rus... A aspoň to se splnilo.. Jinak tvoje kámoška je dobrá.. to by mě nenapadlo.. Ale jako cájk veď... dřív jsem třeba byla zamilovaná do Edwarda, Damona (myslím knižního Edwarda a Damona) nebo dokonce i do Harryho Pottera... jémináčku, to sem byla střevo.. Ale ještě nikdy jsem nehltala nikoho jako Dimitrije.. Prostě fakt pecička.. jinak děkuji za typ na knížku A6 dočtu debilní povinnou četbu plus nějaký svoje výběry klasiky (momentálně Šarlatové písmeno a Nana od Émile Zola ) .. tak se na to mrknu..
    Jinak neznáš ještě něco dalšího podobnýho co se hltá super rychle a dobře jako VA nebo Upíří Deníky (ty sem taky zhltla hned ) ... Jinak plánuju ještě přečíst Pokrevní Pouta.. ale musím se zeptat, je v nich ještě Rose a Dimitrij...

    OdpovědětVymazat
  3. tuhle jsem ještě nikdy neviděla Krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tu fotku vidím poprvé a už jí miluju!!

    OdpovědětVymazat