pondělí 25. února 2013

Gallery update 12.6: 85th Annual Academy Awards 2013 - Red Carpet

(animace z blogu justa.blog.cz)

Ahoj lidi, jak se máte? Konečně jsem uložila všechny fotky, které jsem uložit chtěla, takže je konečne můžu začít zveřejňovat... :D Mám pro vás asi miliardu fotek z 85. výročího předáván cen akademie 2013, kde Kristen, spolu s Danielem Radcliffem předávali jednu z cen, doufám, že někde najdu to video, abych ho mohla zveřejnit :) Včera.. teda vlastnědneska, jsem se koukala na ten live stream, ale viděla jsem jenom ten červenej koberec. Sice jsem pak nespala asi do čtyř, ale už jsem to zabalila asi v půl třetí. Celou dobu jsem se těšila až uvidím Kristen, já ji totiž prošvihla a doufala jsem, že ji ukážou znovu... :D Asi kolem druhé ráno se tam konečně objevila a já byla uchvácena. A až uvidíte ty fotky, nebo jestli jste je už viděli, tak víte, o čem mluvím...:D Myslím, že byla jednou z nejkrásnějších osob, které se dostavily. Naprosto mě ohromila, hrozně moc jí to slušelo, vážně jo, byla nádherná, překrásná, ty šaty byly perfektní, fakt perfektní! Ty, co měla čerstvá vítězka v kategorii nejleší herečka - Jennifer Lawrence - se mi líbily asi víc... (mimochodem fakt gratuluju, hrozně moc, je to úžasný!!:)) I když nevím, nějak se nemůžu rozhodnout, Kristen totiž neuvěřitelně slušely, byly nádherné, naprosto! :) Zamilovala jsem se do nich. Obdivj jí, že nehledě na to, že musela přijít o berlích, se celou dobu pořád usmívala a očividně musela mít skvělou náladu:) Ohledně jejího zranění se budu ještě vyjadřovat víc. Kristen sama na to řekl: "Jsem idiot." Podle aktuálních informací si před pár dny rozřízla chodidlo o rozbitou skleněnou láhev... byla z toho hodně na nervy, ale nakonec všechno dobře dopadlo. Musela si vzít berle, aby to zvládla, ale na pódiu byla bez nich a zvládla to skvěle :) Daniel se k tomu krásně vyjádřil, ale o tom taky až později. Ta jedna lodička, kterou měla, byla od Jimmy Choo. Na druhé noze měla normální balerínu nebo něco takovýho bez podpatku. I když se celý večer asi dost bála, aby se jí rána znovu neotevřela, nebylo to na ní vůbec poznat, neustále se usmívala a vypadala, že je ráda, že tam je. Ty šaty jsou mistrovským dílem Reema Acra. Fakt se povedly:) Ách jo, jsou vážně nádherné :) Tak si užijte fotky:)
* * * * * * * * * * *
Hello guys, how are you? I finally saved all photos from the red carpet I wanned to safe, so I can finally publish them. I have for you photos from 85th Annual Academ Awards 2013, where was Kristen with Daniel Radcliff presenting one of the categhories, I hopefully will find a video from the show. I was watching the live stream from the red carpet, I was too tired for trying to watch the show, but I think it will be on the internet somewhere. Anyway, I was waiting till 2 a.m. for Kristen, but then I finally saw her and I was absolutelly impressed. I really think, that she was one of the most beautiful people on the red carpet. Actually, I think the best dressed was winner in cathegory of best actress, Jennifer Lawrence (by the way congratulation, it's amazing!!!) but I really loved Kristen's dressed. She was soooo beautiful there, so beautiful and she seems like she had a great mood, despite the fact that she had to come with crutches. What happened to her? Actually, it's not for sure, but what I've read is, that she cut her foot of shards from a broken bottle few days ago. Auch! She was gorgeous. When I think about that for a while, I loved her dress maybe more than the Jennifer's... well... I don't know, I love both. I actually really admire her, that she really came with this injury and she was smiling all the time. The dress is perfect. It's made by Reem Acra. Real artist! One shoe by Jimmy Choo and one without a heel on the injured shoe. She told about her injury: "I am an idiot." I will tell you about it more in another article, I've read sometin beautiful what Daniel said about that... more in another article. Here are photos, I love them so much:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Šaty sú dokonalé, Kristen je v nich nádherná. Jej hláška "som idiot" je podarená. Zaujímalo by ma, ako sa jej tá noha podarila... Ale zvládla to skvele, bola dokonalá. A najviac sa mi páčilo, ako ju Jenn objala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadala zde naprosto překrásně! Moc jí to slušelo :) Myslím, že vypadala daleko líp než v roce 2010 A i ty berle byly prostě stylové, alespoň byla originální :) Byla prostě krásná a největší radost mi udělalo, že měla i tak super náladu :) Jinak ty animace nejsou ode mě, ale z tumblru

    OdpovědětVymazat
  3. Skutečně jí to velice slušení. Možná to jen chtělo nějaký originálnější účes.

    OdpovědětVymazat
  4. Byla prostě nádherná!! A ta animace se povedla:)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ten gif nemá chybu ale tak Kristen je jak Bella nešikovná, tak se ani nedivím

    OdpovědětVymazat
  6. Musí si dávat pozor, kudy chodí :) Je to nepříjemná věc, no zachovala se profesionálně!

    OdpovědětVymazat