čtvrtek 14. února 2013

Gallery update 12.3: MTV Movie Awards 2011


Víte, jak jsem psala v pátek, než jsem odjela, že se mi to totálně podělalo a smazaly se mi ty články? Tak se to zmátořilo a zas nějak všechny naskočily, což je fajn :D Jinak teda vím, že to začíná bejt trochu monotonní, že mám pro vás další starý fotky a k tomu další MTV Movie Awards, ale nemůžu si pomoct, já mám tyhle fotky hrozně ráda :) jedna z mých nejoblíbenějších akcí. Vím, že jsem říkala, jak žeru ty šaty, které měla 2009 a taky jo, ale tyhle jsou ještě tak 3x lepší. Jsou fakt boží! Naprosto! :) Ty spínací špendlíky, dokonalost! :D No, musím jít, jinak nestihnu ten poslední článek nastavit :D tak se mějte.

* * * * * * * * * * * *
It's kind of monotonous... but I have for you another phoos from MTV Movie Awards :D Now it's year 2011. This event reminds me the first one, because she had similar dress like in 2009. But these dresses are much better! So cool! I love them so much! :D She rocks! She really looks amazing, this is one of my favorite events, I love that dress, truly love!:D But I don't have much time for prewriting, so... enjoy:D
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře: