pátek 8. února 2013

Tak jo... blog mě zase jednou pořádně nasral:D

Asi za hodinu odjíždím. Nastavuju tu články jako magor a co se nestane. Najednou se mi napíše, že článek, kterej mám rozepsanej, neexistuje a ty, který jsem už nastavila, se najednou smazali? WTF? Buď se mi sem někdo naboural, což fakt neni moc vtipný. A nebo blog už zase blbne. Ale nasralo mě to, maximálně, fakt, že jo, protože jsem nastavila skoro na každej den jeden článek a teď mám nastavený dva a zbytek je v tahu? Co to má jako bejt? Takže se moc omlouvám, ale prostě se zveřejní ty dva a fotky dne, protože už vážně nemám čas to všechno psát znovu. Možná dopíšu ještě ten jeden, kterej mi uvíznul v rozepsanejch, ale to je tak všechno, pokud se to teda nějak neprobere, což by bylo vítané. Radši jsem si změnila heslo, kdyby náhodou, ale to pochybuju, nemám žádné blogové nepřátele. Ale tohle mě fakt naštvalo tak, že mě to skoro rozbrečelo. Jo. Brečim, když jsem naštvaná :D


Tak se tu mějte famfárově. Já se vracím příští neděli ráno, tak se vám ozvu, jestli si něco nezlomim... no ozvu se, i když si něco zlomim :D doufám, že to se nestane no, ale poslední dobou jsem dost nešikovná :D
- Angie.

7 komentářů:

  1. Mě to taky nefunguje docela mě to sere :)

    OdpovědětVymazat
  2. to sa mi občas stáva, nenávidím to...

    OdpovědětVymazat
  3. Toto isté sa stalo aj mne, a stáva sa mi to vždy ked som na blogu

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se měj pěkně!! Jinak ten blog je někdy fakt šílenej:( Ale nic si z toho nedělej!

    OdpovědětVymazat
  5. koukám, že nás je víc... Taky jsem dneska zveřejnila články a objevily se třeba až za dvě hodiny.. Blog zase blbne, to je jasný..

    OdpovědětVymazat
  6. Mně to dělá taky už několikátý den, naštěstí jen chvílema, takže můžu aktualizovat. Ale taky se mi jen tak mažou články...

    OdpovědětVymazat