pátek 22. února 2013

Kristen Stewart will be presenting at 85th Annual Academy Awards

Ahoj lidi, jak se máte? Mně je trochu blbě, možná mám něco s ledvinou... a nebo s kyčlí, a bolí mě z toho v místech ledviny, nevim :D každopádně mě to bolí celej den a fakt to neni příjemný. Nicméně.. to není důležitý, ono to snad přejde. Mám pro vás dneska naprosto perfektní zprávu. Kristen sice nebyla nominována na Oscara ani letos (ale já cítím, že to přijde:D), ale bude předávat jednu z cen, což je skvělý! Hrozně moc se těším na fotky. 85. výroční předávání cen Akademie se koná již tuhle neděli, tak jsem zvědavá... zaprvé, kdo vyhraje a zadruhé teda na Kris, je skvělý, že tam bude:) Napsali to na twitter tihle dva týpci a visí to tak různě, takže to tak nejspíš bude :D
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am sick. I may have something with my right kidney. It hurs me whole day. But it's maybe because of my hip, it hurts too... I don't know:D but hopefully it¨s gonna be better. Anyway, I have for you something amazing today :) Kristen Stewart will present at the 85th Annual Academy Awards on Sunday! There is a... well, proof... kind of a proof :D Mark Malkin is some reporter... and Scott Feinberg is I don't know who... but both says, that Kristen is gonna be there, so, that's great, amazing and awesome, I can't wait for the photos. It's just awesome :)

6 komentářů:

  1. Veľmi sa na ňu teším. Som rada, že sa tam ukáže :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ňůů.. Já se hrozně moc těším na to jak bude Kristen vypadat.. ujíždím na jejích šatech a účesech z takovýhle akcí... fakt se těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja sa veľmi teším na Oscary aj na Kris, určite bude krásna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Súhlasím, tiež si neviem predstaviť, o čom pokračovanie bude, ale oni už niečo vymyslia :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já z téhle zprávy měla obrovskou radost! Už se na ni moc těším :) Jsem zvědavá, co bude mít na sobě :)

    OdpovědětVymazat