sobota 23. února 2013

11 komentářů:

  1. Jak může někdo tak dobře vypadat! Už se těším až mi konečně dorostou vlasy, alespoň nebudu muset závidět Kéž bych 4 roky taky dokázala vydržet :) Mě by web taky chyběl, děkuji, snad bude slavit další narozeniny. Záleží to hlavně na zdravotním stavu Rafy, jinak se zblázním jestli bude muset přestat hrát :/

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž by se tak podepisovala mě!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná fotka,ještě ten sníh(?) u toho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem se jen zpetat, ty nástroje smrti jsou 4 díly?..
    Jinak potom jsem si ještě natahala do čtečky nějaké vlci z mercy falls.. to neznáš? :))
    Dneska se musím ještě učit takže nevím jestli se ke čtení dokopu.. ale dám ti hned vědět jak začnu..

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem neodolala.. dokopala jsem se k tomu, jak zabijou toho kluka a potom Clary zjistí, že je Simon ani vyhazovač nevidí.. pokud si tu část pamatuješ.. prostě první kapitola prvního dílu.. ale co jsem chtěla říct je, že to hltám jak nevim co... já nevim proč ale už tím jak to začalo jsem cítila že to bude dokonalý.. jdu si vyčistit zuby přečíst fyziku a číst dokud budu živá.. Ach můj bože, já ti tak moc děkuju :-** Děkuju děkuju děkuju !!!!! :-* :))

    OdpovědětVymazat
  6. On bude film?.. Kde najdu obsazení? Jinak jsem ve 2. kapitole a začínám si to trochu vytvářet v hlavě jak to asi bude.. No ale tak moc se těším.. na to jak to bude dál Jen doufám, že tam jde i o nějakou zápletku mezi Clary a někým.. jako Rose a Dimitrij.. na tyhle věci jsem vysazená

    OdpovědětVymazat
  7. úžasná fotka, vypadá tam skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty umis vazne skvele vybirat fotky vsechny jsou vzdycky krasne :)

    OdpovědětVymazat