pátek 1. února 2013

Make a hairstyle like Kristen Stewart


Ahoj. Dneska jsem úplně strašnou náhodou narazila na tenhle tutoriál.
Tahle holčina má úžasnej kanál na youtube o účesech a tak... no problém je, že je to německy, ale tak pořád vidíte, co dělá:D Nicméně i tak to neni dvakrát jednoduchý... :D No, jako svůj vzor si vzala účes, který měla právě Kristen Stewart, které měla na Eclipse screening v New Yorku tuším, nebo tak někde. To je celkem fuk... :D Každopádně ten účes byl extra hustej a mně se hrozně líbí, jak lidi umí tyhle účesy sami na sobě:D No a vzhledem k tomu, že už se to dlouho chci naučit a že odkládám učení jak můžu a dneska si ještě dávám pauzu :D tak jsem to zkusila. Co vlastně vysvědčení? Ani jsem se neptala.. já mám moc pěkný, tedana moje poměry... čtyři trojky, pět dvojek a tři jedničky. Takže fajn. Ale jedna trojka je teda fakt nezasloužená, neni to fér... :/ Ale teď k tomu účesu... :D Vlevo, jak vypadal ten Kristen... a vpravo, jak dopadl první pokus toho mého... žalostně, já vím, ale je docela sranda to zkoušet:D je nemám takový ty pevný gumičky a mám málo sponek, takže mám nevýhodu:D ale i tak to dopadlo žalostně:D Co vy myslíte? Zkusíte to taky? :D

8 komentářů:

  1. No já na to bohužel nemám dostatečně dlouhé vlasy A pravděpodobně ani šikovné ruce Ale musím říct, že tobě se účes moc povedl! Vypadá úplně stejně, jako ten co měla Kristen :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja na vyzo mela tri dvojky jinak samy:) a ten uces se ti povedl akorat podle me by ta pletynka mela byt tlustejsi, ale ses fakt dobra klobouk dolu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vyzerá to dobre. Občas si len tak skúšam rôzne účesy a obzvlášť mám rada zapletané. Ďakujem za tip, rozhodne to skúsim. Tento účes je naozaj boží. A myslím, že sa ti to podarilo. Máš to pekne uhladené. Mne sa to také určite nepodarí, ale vyskúšam to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Možná až budu mít čas, tak to taky vyzkouším. Ten účes je fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Pokusím sa :) Teraz to síce nejdem skúšať, už je večer, ale zajtra to skusím. Ak sa mi podarí, tak to aj odfotím, akurát neviem s čím to vyfotím, kedže teraz nemám pamäťovku v mobile, ale asi to odfotím z mamininého. A ak sa mi to podarí dostať do notebooku, určite ti to pošlem :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten účes určitě zkusím a i pro mě to nebude nic lehkého, protože německy neumím vůbec

    OdpovědětVymazat