neděle 24. února 2013

Gallery update 12.5: Snow White and the Huntsman - 9 new stills photos


Ahoj lidi. Miluju sníh, fakt miluju sníh, ale tohle už je trochu moc... rozhodně na Prahu je to fakt moc... ani si nepamatuju, kdy naposled bylo v Práglu tolik sněhu, nejsem na to zvyklá :D Vloni třeba prakticky žádnej sníh nebyl... v Praze teda... což je sice na nic, ale je to krutá realita :/ Je něco kolem metru, furt se brodim, měla jsem pocit včera, že autobus ten kopec nevyjede :D taky jsem se konečně vymlela, když jsme šli s kámoškou včera ze squashe :D rozbila jsem si tlamu, když mi to ujelo na takovejch těch lesklejch dlaždicích, který tak rády kloužou, když je na nich sníh. Nic se mi nestalo, jen jsem si troch narazila zápěstí a chytla děsnej záchvat smíchu, že jsem ani nemohla vstát :D No nic, mám pro vás dneska něco parádního, jsou to nové stillsky ze Snow White and the Huntsman a jsou parádní, nejvíc se mi líbí asi ta 3. a 4... ty jsou super :D Chtěla bych bejt ten týpek, co to fotí :) na jeho stránkách (here) jsou i nějaký další a i nějaký z jinejch filmů, tak se tam určitě mrkněte...
* * * * * * * * *
Hi guys. I love snow, I really love snow, but this is kind of too much... :D definitelly in Prague. I am not used to so much snow in Prague. Around one meter, I think. I fell down yesterday. It was fun, I couldn't get up how much I was laughing, but I got cold a little. Anyway, I have for you today some new photos. New stills from Snow White and the Hunstman. I love the, totally, especially the third one, that'sthe best, I would love to be that guy who took these pictures. Check out his site here. And enjoy photos, they're awesome:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: