pátek 17. srpna 2012

Vogue US 2012: Behind the scenes video

Ahoj. Jak se máte? Já se nemám moc dobře... mám se všelijak, ale rozhodně ne dobře. Nemám dost času na to, abych se naučila na zkoušky do autoškoly, fakt ne... prolítnu. No dobře, udělám to, musím, určitě je udělám, jsem přece chytré děvče, že ano, ale prostě mám z toho strach a furt odkládám to blbý učení, nesnášim to! No nic, začnu, až dopíšu tenhle článek a hodím sem fotku dne. No mám pro vás video z focení pro Vogue US 2012, konkrétně k příležitosti 120. nebo kolikátýho výročí Vogue..Norman Jean Roy se rozhodl udělat nějaký jakýsi seznam nejvlivnějších lidí v okruhu módy pod 45. No Kristen je tam taky, na té fotce s Nicolasem Ghesquièrem, ředitelem Balenciagy. Je to dost krátký video, ale super, tak si ho užijte.

* * * * * *
Hi. How are you? I'm not fine. I'm everything, but not fine. I don't have enough time for learning and I will not pass that exam... okay, I will, I'm sure, I will.. I have to.. but I'm so scared! I don't want to study, I'm still postponing it, but I have to start or I'm screwed. Well, after this article I will start, really. I have for you now behind the scenes video from shooting photos for Vogue US 2012, which were made for 'The Vogue 120' portfolio by Norman Jean Roy - featuring the most influential people in fashion under 45. Kristen is there with Nicolas Ghesquière, director of Balenciaga. It's pretty short, but beautiful video, enjoy it..:

0 komentářů:

Okomentovat