úterý 21. srpna 2012

Dělat si řidičák je fakt o nervy.

Moje první animačka po čtyřech letech, dobrý ne?:D
Ani ne, ale tak první pokus. V jednom úseku se mi to kousá a nevim proč:D
Holt jsem asi polevila s mačkánim čudlíku na screenování, nebo nevim. Doufám, že příště to dopadne líp, ale docela nervy to tam matlat... na tumblr. je to moc velký, takže to tam nefunguje, tak doufám, že se mi povede sehnat nějakej program na dělání animací zdarma, jinak mi z tohohle asi švihne :D

Každopádně kvůli tomu nepíšu ani náhodou.
Jen jsem vám chtěla říct, jak že vlastně dopadly ty moje zkoušky v autoškole a trochu vám napsat, jak to probíhalo... no, rozhodla jsem se, že už to rozebírat nebudu, protože jsem pekelně nasraná kvůli dnešku, takže se nic moc nedozvíte... jen to, že i přestože mi ten inspektor furt vytýkal, že sem jela příšerně - jo, tak si jeďte dobře z podělanym autem a ještě k tomu úplně vystresovaný - mi ho nakonec dal! :D Takže na jednu stranu se mi děsně ulevilo, ale na druhou stranu mě příšerně vytočil, protože sem fakt nejela tak blbě. Jako hůř, než obvykle, ale za to, že mi nešly ty rozjezdy nemůžu. Když tomu autu blbne jednička a plyn, tak je fakt těžký se rozjet plynule, tak ať si to zkusí sám... :P

Ale tak hlavní je, že jsem to udělala no. To je asi nejdůležitější. Ale zároveň mě to prostě štve.
Protože já si myslim, že jezdim docela dobře... instruktor můj mi řiká, že mám fakt skvělý rozjezdy... a pak mě málem vyhodí kvůli rozjezdům? Tak sorry, ale když zařadim třikrát jedničku a pokaždý mi vypadne do neutrálu, protože je tak vyčvochtaná, že jí člověk musí zarvat... a pak, aby se rozjel, na to fakt musí dupnout.. no tak je jasný, že mu to vyletí, páč má v noze to auto, se kterym byl zvyklej jezdit půl roku, a který se rozjíždělo v pohodě.
No prostě...
Pravidlo č. 1... nezkoušet, jestli má smysl pro humor - možná jo, ale když ne, tak vás ještě sjede kvůli kravině:D
Pravidlo č. 2... jet s někym, kdo jede hůř než vy :D
Pravidlo č. 3... nejet poslední, protože to už je nasranej z těch, co třebas překročili povolenou rychlost o 10 km/h :D
Ale mám to. Ta nasranost přejde.
Tak pá pá.
Angie.

1 komentář:

  1. ta animačka se mi moc líbí! jde vidět,že když se to člověk jednou naučí,tak už to nezapomene
    jinak jsem ráda,jak ti to v autoškole dopadlo...aspoň už to máš za sebou já osobně se moc těším,až budu mít řidičák a budu moct jezdit

    OdpovědětVymazat