čtvrtek 9. srpna 2012

Kristen Drops out of 'Cali'.

Mám nějaké špatné zprávy... Očividně lidi zajímá, co herci dělají ve svém soukromí. Dneska se objevily hned dvě špatné zprávy a mám určitou teorii, ale tak to je můj názor, že. První špatnou zprávou je, že Kristen vypadla z připraveného projektu 'Cali', ve kterém měla hrát hlavní roli jménem Mya. Zatím nebyl udán žádný důvod. Ale já bych ho docelaráda zjistila. Ať už je k tomu důvod jakejkoliv, není to fér. No, možná, že to všechno Kristen. Že se rozhodla v tom nehrát a dát si chvíli pauzu, protože to všechno ohledně aféry ze strany "zraněných" fanoušků a tak, musí být vážně velký tlak a musí to být těžké. Ať je to jak chce, zdá se, že ji v tomto filmu neuvidíme. Podle určitých zpráv by ji měla nahradit Amber Heard. Je mi to vážně moc líto:(
* * * * * * *
I have some BAD news guys. Obviously people care about Kristen's personal life. Two bad news showed up today. First one is, that she drops out of the new movie, 'Cali', where she was supposed to play the leading role, Mya. No reason for it was given to us. I have some theories, but that's just my oppinion. Anyway, it's not fair at all. Well, we don't know, what's the real reason for it and I would like to know that, maybe she changed her mind because of all the gossip and the affair and she needs a break. What ever it is, I'm so sorry about that. But it seems that it's official. She's probably not going to play in this movie. Some gossip says, that Amber Heard should be the one who'll replace her.

3 komentáře:

  1. já bych tuhle zprávu ještě nebrala jako úplně 100% nikde jsem nečetla,že by se k tomu někdo od Kristen vyjádřil...ale taky mě tohle moc mrzí.moc jsem se na Kristen v tomhle snímku těšila...ale tak určitě budou další a lepší filmy,ve kterých ji uvidíme.teď jí jen musíme posílat pozitivní myšlenky

    OdpovědětVymazat
  2. Mám z této informace smíšené pocity, jsem smutná ale hlavně naštvaná. To, zda se Kris rozhodla odejít dobrovolně, nebo ji z tama vyhodili (domnívám se, že jde o druhou variantu) nevíme, ale rozhodně je to ohromná škoda. Na film jsem se těšila. Oni si vlastně vyhodili 2 lidi, páč K. byla ještě producentka...no, myslím, že v září se rozhodně natáčet nezačne...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je blbé, já se na tohle těšila :/ Taky by mě docela zajímalo, jestli to Kris odmítla sama nebo jí k tomu snad někdo pomohl.. No nevím, každopádně je to velká škoda.

    OdpovědětVymazat