čtvrtek 9. srpna 2012

Kristen will not be at 'On the Road' London premiere.

Ano. A nyní ta druhá špatná zpráva.
Kristen se nezúčastní Londýnské premiéry film 'On the Road', která se koná 16. srpna 2012.
To je na nic! Všichni víme proč. Kvůli těm šílenejm fandům, kteří jí nazývají lhářkou, podvodnicí, děvkou... no a bůh ví, jaký jména jí ještě dávaj. Ale oficiální zdroj oznámil toto: "Kristen je velmi hrdá na práci, kterou v On the Road odvedla, vyrostla na čtení Kerouacových románů a vždycky si přála v nějaké z adaptací hrát. Jestli se zúčastní Londýnské premiéry, strhne veškerou pozornost lidí na sebe na úkor filmu a to Kristen rozhodně nechce. Chce, aby byl její výkon a tento film uznán takový, jaký je - skvělá adaptace klasické knihy." Takže... tady to máme no... Nevím, co bych si o tom měla myslet. Jsem z toho smutná, těšila jsem se na fotky z premiéry a na všechno. Jak jsem už řekla, je to fakt na nic:(
- edit: Je možné, že takhle informace není pravdivá. Díky Katie* z blogu Justa.blog.cz jsem zjistila, že údajně nikdy nebyla zapsaná a tudíž ji ani nikdo neočekával, ale kdo ví...

* * * * * *
Yeah. And the second bad information.
Kristen is not going to appear at 'On the Road' premiere in London.
That sucks! We all know why. Because of those crazy fans who call her whore and trap and are giving her many other names. But the official source is saying this: "Kristen is very proud of her work for On The Road, she grew up reading Kerouac novels and this is a production she always wanted to star in. If she appears at the London premiere, it will detract people from the movie itself and Kristen doesn't want that at all. She wants her performance and this film to be recognized for what it is - a great adaptation of a classic book." So... I don't know what I should think about that. I'm confused and also sad, because I wanned to see her there. Like I said. That sucks!
-there is a possibility, that this information is just a rumor. Thanks to Katie from justa.blog.cz I know, that she didn't even be expected there, she was not registered, so... who knows.

5 komentářů:

  1. nooo já úplně nevím,co je na téhle zprávě pravdy,protože Kristen nikdy nebyla zapsaná na premiéře On The Road v Londýně takže...

    OdpovědětVymazat
  2. jooo Once dokáže být hodně návykový ale je dobře,že to takhle sleduješ! aspoň pak budeš moct sledovat druhou řadu v premiéře :)
    já jsem taky trochu naštvaná - hlavně na ty bulvární plátky - a hodně smutná,kvůli Kristen.těšila jsem se až ji v Cali uvidím...ale co se dá dělat.role byly a budou :)
    a za tu informaci nemáš zač ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to škoda, že tam nebude a pokud ji fanoušci nazývají lhářkou atd., tak to nejsou žádní fanoušci.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mi je hrozne ľúto, že tam nebude, ale je to pochopitelne, ako si aj uviedla v článku, že fanúšikovia by na Kristen upútali pozornosť :/

    OdpovědětVymazat
  5. Další dění bez Kristen.. Tohle už mě vážně štve, začíná to být jak s Adele. Půl roku ji nikde neuvidíme a budeme se strachovat jestli ještě vůbec žije () Ale je to vážně škoda, taky jsem se těšila na fotky a na videa a rozhvory a všechno kolem toho.. Achjo..

    OdpovědětVymazat