čtvrtek 2. srpna 2012

Gallery update 5.7: Photoshoot from Cannes by Jake Bailey

Chci se vás na něco zeptat... jaké barvy byste uvítali na novém designu? Nemůžu se rozhodnout. Když něco dělám ve photoshopu, tak barvy moc neřeším, prostě něco nakonec vznikne, ale teď jsem se vás prostě chtěla zeptat. Co myslíte? Něco letního? Nebo je vám to jedno? Přemýšlím o nějaké neobvyklé kombinaci, ale jsem líná na řezanku... moc to neumím jak jiní lidi. Ale tak zkusit to můžu :D No nic. Mám pro vás dneska další fotky. Je to photoshoot ještě z Cannes s hlavní trojkou z On the Road. Takže je tam Kris, Garrett Hedlund a Sam Riley. Sam Riley ten s brejlema. Garrett ten druhej. Musím si On the Road někde konečně stáhnout:D No ty fotky jsou skvělý, jen škoda těch tagů. Doufám, že je někde brzy najdu bez nich... užijte si fotky...:
* * * * * * * * * *
I want to ask you... what colors would you like to see at new design? When I'm doing something in photoshop, usually I don't care about colors... something always become:D But now, I'm asking, so what do you think? Well, I have for you now new photoshoot. Well, you probably already saw that, but I still have to publish that. It's photoshoot from Cannes with guys from On the Road movie. So with Kristen, Garrett Hedlund and Sam Riley. I really like this shoot.. I'm sorry about those tags, but I hope that will be possible to see these photos soon without that. Enjoy photos.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Ten tag mě tam vážně štve. Nicméně Kristen tam vypadala úžasně. 8., 11. a 13., tam se mi asi líbí nejvíc..na poslední je fakt suprová

    OdpovědětVymazat