sobota 4. srpna 2012

2012 Teen Choice Awards - video from the stage

Měla jsem celkem dobrou náladu. No ta dobrá nálada je pryč. Máma se mě zase ptala, kam chci na vejšku... nikam... já prostě NEVIM! Nemám nejmenší tušení, co mám se svym životem dělat, děsí mě to, jsem z toho podělaná, nevim kam na vejšku, bůh ví, jestli vůbec udělam maturitu. No vidíte, ani nevim, z čeho maturovat, natož kam jít na vejšku. Kurnik šopa, proč se mě furt někdo ptá? Jo, hrozně ráda bych se někdy ráno probudila a najednou to prostě... věděla... ale zatim se to nestalo, tak mi dejte všichni pokoj:( Kdo z vás ví, co chce v životě dělat? Zajímalo by mě totiž, jestli jsem fakt tak nemožná a nerozhodná, nebo to tak má víc lidí... kromě mý nejlepší kámošky, ale ta má aspoň nějakou variantu, já nemám nic. No dobře, možná něco jo, ale v tom si nevěřim. Nevim, jak sama sobě pomoct... děsim se života. potřebovala bych dalších pár let bezstarostnosti, kterou jsem relativně prožívala doteď. Chtěla bych být tím, kdo ví, co chce dělat a jde si za tím...
Nicméně mám pro vás teď kromě keců i video z Teen Choice Awards, ze show, kde Kris, Robert Pattinson a Taylor Lautner přebírali cenu, kterou vyhrálo Twilight, jako obvykle:D Už 4. rok po sobě.. možná i víc, ani nevim:D To video je super, moc se mi líbí, Kris to tam sluší a od Roba i od Kris bylo fakt krásný, jak věnovali ta prkna fanouškům:)
* * * * * * * * *

I had quite good mood, but now I don't. My mom again asked me, where I want to go after high school. Well, I know, I will end high school this year but I really DON'T know, where I wanna go. I'm fucking scared of that I don't know it, but I still don't know it, my mom know, that I don't know, but she's still asking. I would love to wake up in the morning one day and finally know, what I wanna do in my life, but I'm afraid that it's not gonna happen. Do you know what to study after high school? Last time I don't thing about anything more than just about this... bud I still don't know and I don't know how to help myself with it...
Anyway, I have for you finally video from Teen Choice Awards 2012, from the show where Robert, Kristen and Taylor are accepting an award for Twilight. It's great, I love it, so check out. I will save another photos today... and I hope that the year 2008 could be done ver soon.

3 komentáře:

  1. V tomhle se ti ale vůbec nevidím..jsem asi tak nerozhodnej člověk jako ty. Já měla vůbec obtíž si vybrat střední školu A jako při myšlence na to, kam na vysokou? Brrr. Budu ti držet palce, ať si vybereš správně. Je to fakt, fakt na ho*no..kdo to sakra ví, co chce v životě dělat?! No, jak se zdá, v mým okolí asi všichni kromě mě Což mě někdy dostává ještě víc do depresí Jo, jo..fajn život..To video už jsem viděla, ale ráda se podívám znovu, bylo to od nich hrozně hezký, že to dali fanouškům :)

    OdpovědětVymazat
  2. - tohle video je moje číslo jedna naprosto ve všem... jsem hrozně ráda,že Kristen a Rob udělali to,co udělali :) bylo to od nich strašně pěkné
    - co se týká tvého trápení se školou...já měla asi rok problém rozhodnout se,kam chci jít na SŠ.nakonec jsem zvolila gymnázium a jsem za to ráda :) kdyby to bylo na mně,tak já bych střední přeskočila a šla rovnou na vysokou a pak pracovat.myslím,že vysoké školy nabízí rozhodně větší rozhled,co se týká témat na která jsou zaměřená,než střední školy.co se týká výběru...řekla bych,že máš ještě nějaký čas na to popřemýšlet o tom,kam jít.pokud opravdu nevíš,kam bys chtěla,tak se zkus s někým poradit nebo se zkrátka řiď podle toho,co tě baví.a maturity se neboj! jsi šikovná holka,určitě ji zvládneš levou zadní ;)) a pokud bych si mohla dovolit poradit,tak myslím,že by sis pro maturitu jako jeden z předmětů mohla zvolit angličtinu,protože ta ti jde naprosto fantasticky a famozně! :)

    OdpovědětVymazat