středa 1. srpna 2012

Gallery update 5.6: Breaking Dawn - part two: promotional photoshoot

Ahoj lidi. Nemám vůbec náladu na blogaření. Fakt nemám. Dneska je nějakej divnej den. Chtěla jsem jít odpoledne ven, ale nakonec jsem nešla. Byla jsem včera s kámoškou, což byla prča, ale dneska se mi samotný nikam nechtělo a navíc jel Vavřinec Hradílek na kajaku finále, tak jsem se musela koukat. Mimochodem byl 2.! Což je naprosto skvělý:) No ale na blogaření náladu nemám, páč mě hrozně bolí ta blbá lopatka a je mi z toho zle. Neni to tak nesnesitelná bolest, ale bolí to furt. Musim s tim něco udělat. Jediný, co dneska budu podnikat, že jdu s tátou do bazénu. No... do bazénu. Jdem do Čestlic, což pro mě nic moc, radši bych do nějakýho pořádnýho plavečáku. Ale tak co. Trochu se tam plavat dá. Každopádně tenhle článek je dneska poslední. Nejsem ten správnej typ na zapáleného blogaře, který přidá 50 článků denně. Rozhodně ne. Já mám ráda své články, kde si vypíšu svou dušičku a pak mám teda milostivě i komentář k tomu, co je v nadpisu jako obsah :D No, teď mám pro vás 5 fotek z oficiálního promo photoshootu pro 2. část filmu Rozbřesk. Uložila jsem jen ty fotky s Kristen, páč jsem líná:D ale každopádně ten shoot fakt žeru, moc se mi líbí:) a nemůžu se dočkat filmu. Jinak chystám udělat nový design, tak uvidíme, kdy ho dodělám, a taky udělat pár vnitřních úprav, páč já se tu sice vyznám:D ale kdo jinej jo, tak je machr:D
* * * * * * * * *
Hi guys. I don't have mood for blogging today. Really don't. My back hurts me very much and I can't stand this pain. It's not as bad, but it's still and that makes me crazy. I wanna write, I will write today. An article about Spain and my stories, I need to write, I miss that. So much. So this is the last article today, I'm not one of those people who can write 50 articles every day. Well, usually it's not "writing" articles, it's just photos without any written text. Anyway, I have for you five photos from official Breaking Dawn - part two photoshoot. They published many photos for fans, I saved just those with Kristen. And I love them so much, I can't wait for a movie!
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. To je v pohodě, taky někdy mám dny, kdy bych se na blog nejradši vykašlala, páč jsem buď hrozně líná něco napsat nebo na to zkrátka nemám náladu :) Pořád si nemůžu zvyknout na Bellu v drnějším podání Ale hrozně se na to těším:) Nový design? Jsem zvědavá, jakýá tentokrát vytvoříš :)P.S. Moc děkuju za krásnou ikonku, ten phootshoot miluju, obzvlášť tu fotku, co jsi použila

    OdpovědětVymazat
  2. Radi budeme Affká :) už som ti urobila aj ikonku, ale až zajtra ju dám na blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen to na těch fotkách mrtě sluší))

    OdpovědětVymazat
  4. Oni už s edlouho hadáj takže to tak bude lepší))
    JInak děkuju já miluju The Offspring;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ian uplně totálně nejhezčí chlap ! <33
    Na koncertě?!Záávist))

    OdpovědětVymazat
  6. Ouu Depp je sexy i nasvejch 50
    Ale stejně nejhezčí je Ian^^
    Ouu tak to mu můžeš bejt vděčná!F

    OdpovědětVymazat