sobota 4. srpna 2012

Gallery update 5.8: New photos from Teen Choice Awards

Hola mučačos. Jak se máte? Pořád nějak nemám blogovací náladu, ale už je to lepší. Uložila jsem nějaké staré fotky z roku 2008 a pracuju na tom, abych konečně do konce tohohle léta dokončila galerii, alespoň co se týče oficiálních akcí. Když ten rok 2008 je asi nejhorší spolu s 2009, protože to jsou roky Twilight... 2010 a 2011 sice taky, ale tam už je těch akcí přece jen trochu míň mi přijde. No prostě hrozný:D Je toho moc, no jo, to je tak, když si člověk založí blog o Kristen až takhle pozdě a musí všechno dohánět:D No teď mám pro vás jen další fotky z Twwn Choice Awards, žádná nová akce, ale nových 46 fotek z show:) Mám konečně i video, ale na to si budete muset počkat, páč jdu jíst:D zatím.
* * * * * * * * *
Hola mučačos. How are you? I'm still in "not blogging" mood, but it's better. I saved some old photos from year 2008. I decided to finish gallery, finally!:D But the year 2008 and 2009 is the worst, because these are years of Twilight... :D Anyway, now I have for you nothing new, just Teen Choice awards gallery update. I found another 46 photos from the show, what is awesome. I have for you video too, but you have to wait for a while, I have lunch:D So see ya soon:)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. letošní TCA jsem si prostě zamilovala.všichni vypadali skvěle,ceny získali mí oblíbenci,a to co udělali Rob a Kristen pro fanoušky mě docela hodně dojalo :)

    OdpovědětVymazat