úterý 7. srpna 2012

2012 - On the Road: New official trailer

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám vlastně dost mizerně, něco se stalo... no já se s tim nějak poperu, bude to v pohodě, ale zkrátka jsem teď v trochu melancholický náladě. Dneska jsem se viděla se svou nejlepší kamarádkou... neviděly jsme se už přes týden, no jsem bez ní jak bez ruky:D No nicméně mám pro vás dneska taky něco trochu zajímavějšího než jen fotky dne:D Je to nový trailer na film On the Road, tak doufám, že se vám bude líbit alespoň trochu, mně se líbí, chci ten film vidět, rozhodně. Je tam pár novejch scén, co v tom prvním nebyly, tak se mrkněte;)

* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I'm not doing well actually, something bad happened... but I will handle it, it's gonna by okay. I've seen my best friend today, she was not home for a week and I was without her like without a hand:D Anyway, I have for you today finally something more interesting than photo of the day. I have for you a new trailer to On the Road movie. I like it, really, I wanna see that, there are some new scenes which weren't in the first one, so I hope you'll like it.

1 komentář: