středa 22. srpna 2012

Gallery update 6.2: Photo for Vogue US 2012 with Nicolas Ghesquière

Ahoj lidi. Asi jsem se včera fakt užehla. Viděla jsem trailer na film The Royal Affair... a Mads Mikkelsen mi začal připadat děsně sexy:D Vždycky mi přišel spíš jak slizák, ale nedávno jsem viděla nějaký fotky a úplně, fůů, to snad ani neni on a teď v tom filmu... nevím, prostě má něco do sebe. Nevím, jestli vůbec víte, kdo to je, hrál v Casinu Royal Le Chiffru. No nic, už toho nechám:D dneska si jdu pro žádost o řidičák a ještě pro recept na léky, fakt záživnej den :D Mám to nějaký nabušený ty letošní prázdniny. A to jsem doufala, že stihnu dodělat galerii appearences:D Asi nedám no:D Každopádně mám pro vás konečně tu fotku z Vogue US 2012. Určitě už jste jí všichni viděli, ale stejně je krásná :D Tak si jí užijte:)
* * * * * * * * * *
Hi guys. I have to go out today, but I am really lazy... I should go running, or skating, but It's too hot out there. I probably got crazy because of the heat and sun yesterday... because I watched trailer to The Royal Affair... where Mads Mikkelsen plays, and I started to think that he's HOT. I've never thought that... but it something about him I found hot :D Like I said, I got crazy:D Anyway, I finally have for you the photo for Vogue US 2012. You probably already saw it, but still, it's beautiful:)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Už jsem ji viděla asi tak miliontisíckrát, ale stejně mě baví se na ni dívat znovu :) Kristen je tam hrozně moc úžasná Jinak gratuluju k úspěchu v autoškole Četla jsem ten předešlý článek a no.. obdivuju tě za silné nervy Ale hlavní je, že jsi to dala :)

    OdpovědětVymazat