sobota 18. srpna 2012

Photo of the day (August 18, 2012)

Jsem fakt unavená. Vypadám asi tak unaveně jako Kris na týhle fotce... až na to, že jí to i takhle sluší. Učím se na testy v autoškole a jsem z toho totálně posraná. Neměla bych bejt, ale jsem. Měla bych se uklidnit a bejt v pohodě, páč pak budu v pohodě i v autě, jenže to nejde. Jsem totálně na nervy... a k tomu pořád usínám, jak před dvěma lety na Sardinii... tohle bude průůůůser. No, dneska jsem se byla s kámoškou kouknout na Prague (Gay) Pride. Bylo to zajímavý, celkem prča, no fakt jsem nečekala, že tam potkám, koho sem tam potkala:D ale nevadí :D

2 komentáře:

  1. Bože Kristen je tak překrásná!:O Jí to sluší všude..jinak,moc krásný blog..   Kristen úplně miluju,jedna z mých nejoblíbenějších hereček..

    OdpovědětVymazat
  2. Tato fotka je...fascinující . A zkoušek se neboj, nic není tak hrozného, jak se zdá . Držím ti palce.

    OdpovědětVymazat