sobota 11. srpna 2012

I'm leaving tomorrow guys. Have a nice week, I hope I'll come back...:D

Ahoj všichni, jak se máte?
Doufám, že dobře. Já jsem zrovna dneska dokoukala 1. sérii Once Upon a Time a upadla do hrozný depky z toho, že nemůžu bejt jeden z těch lidí, kdo v tom hraje... :D Víte, občas mám takový ty stavy, kdy si říkám, jak je nefér, že se někdo narodí tak krásnej a talentovanej jako třeba Kristen nebo Emilie de Ravin, případně Meghan Ory... teda, jasně, ať jsou hezký a úspěšný, já jim to přeju, ale zároveň jim závidím. Jedna z mála věcí, který člověk fakt ve svym životě nemůže mít... být někdo jiný. Myslím, že spousta lidí to občas chce. Bejt Emilií de Ravin alespoň na jeden den, jo, to by se mi líbilo. No, bejt teď jeden den Kristen by byl asi trochu záhul no :D teď to musí mít těžký... Ale stejně, já vůbec nevím, kde v životě skončím, ale na plátnejch hollywoodskejch trháků to nejspíš nebude...

No kvůli tomuhle jsem vám psát nechtěla. Jsem tu proto, že zítra odjíždí a jsem lemra, takže nejspíš nepřednastavím nic hodnotného = budou tu asi jen fotky dne. Jedu totiž zítra na vodu, teda možná, a teda mám z toho dost strach, protože jsem nikdy na vodě nebyla:D ale hlavně vim kulový o tom, jak to vůbec bude, což mě fakt štve, páč mi organizátorky nic neřekly, vím to jen neoficiální z třetí ruky. Takže jsem už teď dost otrávená, a to jsme ješě nevyjeli. Chystám se jí napsat pěkně nakrklou smsku, bůh ví, jestli někam pojedu, ale jestli jo, tak se vracím ve čtvrtek, tak se mějte famfárově:D a já se pokusím neutopit:D

Angie.

2 komentáře:

  1. Once Upon a Time je skvělý seriál...

    OdpovědětVymazat
  2. Once Upon a Time je seriál, na kterým se každý stane závislý!!! Teda aspoň já jsem ten případ Když si vzpomenu to týdnový čekání na další díl.. skoro jsem mívala snad i absťáky! .. A teď další čekání na 2. série.. Ale je to fakt úžasnej seriál, z těch novějších patří k těm nejlepším si myslím :)Hlavně se na v té vodě neutop Držím palce

    OdpovědětVymazat