sobota 22. října 2016

'Happy Sad Confused' Podcast with Josh Horowitz

Ahoj ahoj dnes podruhé. Koukám se na Star Dance, ale když netančí, tak jsem schopná dělat víc věcí najednou :D Nekoukám se kupodivu na Harryho Pottera, protože jsem ho viděla poměrně nedávno a k tomu nemám absolutně nervy na ty reklamy, které dávají do filmů na Nově každých 10 minut. To je vážně strašné, já už se nejsem skoro schopná koukat na televizi kvůli tomu, je to hrozné. Hlavně, že nedávají reklamy mezi pořady, ale za to se na filmy nedá koukat vůbec. Každopádně mě se tanec vždycky líbil, sice jsem nenáviděla taneční, protože to pro mě bylo přesně to traumatické, kdy se vždycky ti tupí puberťáci rozběhli pro ty vychrtlé blondýny a já zůstala čumět v rohu :D A když už nějací kluci zbyli, tak to bylo jak Ron na plese při turnaji tří kouzelníků, kdy na jednu z Patilových: "Tak pojď". :D Ale na pohled se mi to líbí a i mě to baví, jen já vypadám jako opilý šimpanz :D No nic. Koukáte taky někdo? No teď už ke Kris. Mám pro vás jeden rozhovor, který bude atraktivní asi především pro lidi, kteří zaprvé umí dobře anglicky a zadruhé jsou Kristen posedlí podobně, jako já :D A takových pár je, proto to sem dávám, ale není to věc pro každého. Protože je to hodně dlouhý rozhovor, který je pouze audio a není k němu video. Tudíž pro některé ztrácí tu jednu atraktivní věc, vidět Kristen... :D Ale ten rozhovor je vážně skvělý. Je to rozhovor s Joshem Horowitzem pro jeho pořad "Happy Sad Confused". Josh v krátkém 3 minutovém intru říká, že s Kristen dělal rozhovor asi nejvíckrát v životě. A myslím, že i Kris je ráda, když ji osloví právě Josh, že se s ním cítí poměrně v pohodě. Ten rozhovor je vážně skvělý a vtipný, poslouchala jsem ho ve čtvrtek, když jsem umírala na celkové vyčerpání organismu :D A moc jsem se pobavila, jen ten rozhovor má asi 25 minut a k tomu to tří minutové intro no... Takže je to fakt pro fajnšmekry no :D Ale říkala jsem si, že bych vám ten rozhovor přeložila celý, kdybyste měli zájem. Tak mi dejte vědět. Teď jen stručně, Kristen se rozmluví o tom, jak režírovala svůj krátký film a také se zmíní, že plánuje další dva menší projekty, ale že celovečerní film ještě nějakou chvíli režírovat nebude, že to chce brát postupně. Každopádně je hrozně nadšená, když o tom mluví, což mě hrozně těší. Také mluví o tom, že by hrozně ráda spolupracovala s režisérem Jorgosem Lanthimem, že je to jeden z jejích aktuálně nejoblíbenějších režisérů a že se s ním i setkala (že by?). Mluví také o Café Society, o práci s Woodym, o Certain Women a práci s Kelly Reichardt. Mluví i o svém osobním životě a o tom, že když začala chodit se ženou, řekla si, že nechce, aby si lidé mysleli, že se za to stydí, protože nestydí, a tak už se přestala tolik bránit tomu o sobě něco prozradit. Kristen se také zmíní o Marvelu v souvislosti s tímhle tématem, že by například chtěla dělat film s Marvelem, ale Amerika by nebyla v pohodě s tím, že chodí s holkou nebo chodila s holkou a že nechce, aby to tak bylo, tudíž se tím nijak nechce tajit. A že jsme teď v době, kdy se věci hodně mění a že třeba za pět let si lidi řeknou, co sakra řešili, vždyť je to normální? Tak Kris říká, že by nikdy na sebe nenalepila nálepku nebo mluvila o něčem hodně osobním, ale že se zkrátka neskrývá a mluví o médiích a o špatném vztahu k němu. Dozvídáme se, že Kris byla jedním ze jmen na seznamu možností role Lois Lane, což jsem třeba nevěděla (to je teda DC a ne Marvel). Ale že to prostě tak nemyslela, že by se chtěla přimlouvat, aby jí obsadili :D Ale přišlo mi to takové vtipné. Každopádně je to takový hrozně na pohodu rozhovor a hrozně skvělý, tak kdybyste měli zájem, tak si to určitě pusťte :)
* * * * * * *
Hello once again. I am watching Star Dance, because I saw Harry Potter few weeks ago, so I don't really need to watch it today and even more when it's on Nova, so with billion adverts in it. Is here someone who's watching too? I have always been fascinated by classical dance, but I hated my dance classes, so I stopped going there and never learned to dance. But I love watching them, it is just beautiful. I love dancing, I just look like a drunken monkey when I do it :D Well. Now to Kristen. I have for you absolutely great interview with Kristen, but it has one mistake. It is just audio. So you cannot see Kristen, but you can only hear her. I listened to it on Thursday in my bed, when I came home from school and was so tired, I couldn't even get up. So it was great way how to relax. There is a short introduction in the begining and then there is the interview itself with Kristen by Josh Horowitz. Josh said in the intro, that he probably made the most interviews with Kristen actually and I am really happy she was willing to do another interview with him. I think that Josh is one of those people Kristen actually likes to make interviews with, because he is just so cool and she feels kind of comfortable with him and I think it is a good way how to do an autentic interview with Kris, because there are no cameras, it is just on tape and they can just talk, even tho it's still an interview. They talk about a lot. About her short, about Certain Women, Personal Shopper, I guess about Billy Lynn too, about the festival, about why is she now more open about her relationships and personal life, about possible future projects and many more and I love it, but I understand that it's not for everyone. It has about 25 minutes and 3 minutes intro.

1 komentář:

  1. Taky jsem se včera na Harryho nedívala, ale to jen z toho důvodu, že jsem byla mrtvá po práci a šla jsem hned spát .. Ale příští neděli si nemůžu ujít Vězně z Azkabanu, ten díl mám totiž nejradši ♥

    OdpovědětVymazat