čtvrtek 6. října 2016

Gallery update 58.5: New York Film Festival 2016 - An Evening with Kristen Stewart

Kolují teď takové drby kolem Kristen a nejsem si úplně jistá, jestli bych je měla řešit, protože je to prostě fakt jen spekulace bulváru, ale zkrátka mi to nedá. Kristen byla vyfocena v New Yorku po boku své známé Annie Clark, která je známá pod pseudonymem St. Vincent. Je to americká zpěvačka a kytaristka a mimochodem také bývalá snoubenka Cary Delevingne. Rozešly se tuším někdy během září, alespoň se o tom tedy spekulovalo. Zároveň s ní byla Kris viděna někdy v té době v LA a včera je vyfotili v New Yorku. A samozřejmě, jak se dalo čekat, dvě neheterosexuální slavné osoby si vyšly ven, takže spolu samozřejmě musí okamžitě chodit, že ano :D Každopádně ale kolují i spekulace, že se Kris rozešla s Alicií, už zase, i přesto, že v nedávném rozhovoru pro Elle se poprvé veřejně vyznala z toho, jak moc je do ní zamilovaná. A to jen podporuje ty teorie o tom, že Annie a Kristen se daly dohromady. Já proti tomu osobně vůbec nic nemám, je to samozřejmě jejich život, jen mě to zaujalo, jak jsou všichni propojení :D Je ale dost možné, že jsou zkrátka jen kamarádky a nic víc. Je mi líto, že se s Carou rozešly, přišlo mi, že se k sobě hodily. No kdo ví, jak to ve skutečnosti všechno je. A vlastně nám do toho nic není, jenže jsem stalker, že. No nic :D Dneska mám pro vás nové fotky z filmového festivalu v New Yorku a ani zdaleka nekončíme. Jupi jupi jej. Právě skončila tiskovka Personal Shopper, na kterou Kris dorazila pozdě se slovy "Já nepřišla pozdě, to on [Olivier] přišel moc brzy". :D Doufám, že budou zveřejněna aspoň jakž takž kvalitní videa a fotky. Z toho teda fotky ještě nemám. Já mám pro vás fotky ze včerejšího večera z akce jménem "An Evening with Kristen Stewart". Kris totiž byla oceněna organizátory filmového festivalu za svou práci, za to, že na festival přivezla tolik filmů a za to, kolik toho v posledních letech dokázala, o čemž jsem vám psala tady. Jeden z ředitelů dokonce prohlásil letošní ročník za festival Kristen Stewart. No a pro tuto akci Kristen sáhla pro další z úžasných dámských obleků. Zatím jsem z jejích outfitů na festivalu nadšená ze dvou důvodů, moc se mi ten styl líbí a zadruhé to není Chanel :D Tentokrát tedy měla pod krásným vzorovaným sáčkem triko :D Oblek je od značky Cinqà Sept a podle mě Kris opravdu moc slušel. Zároveň se mi tentokrát víc než kdy jindy v poslední době líbí její účes. Mám s tou platinovou blond trochu problémy, ale na těhle fotkách měla vlasy upravené krásně a musím říct, že si na to docela začínám zvykat a i se mi to začíná líbit, myslím, že si to nakonec zamiluji :) Co mě nadchlo ale asi úplně nejvíc, když nepočítám celkový outfit, tak je make-up očí. Ten je absolutně dokonalý. Doufám, že se vám fotky líbí tolik, jako mně, já jsem z nich nadšená a hrozně moc gratuluji Kristen k ocenění, které jí bylo uděleno, rozhodně si ho zaslouží :)
* * * * * * * *
There are some rumors going on and I am not sure if I should tell you or not. Well... I will. You may know that Cara Delevingne recently split from her girlfriend Annie Clark, known as St. Vincent. She is an American singer. There are also some rumors, that Kristen and Alicia Cargile broke up (again), because they were not seen together for quite a long time. And now the bombshell, Kristen was recently seen hanging out with St. Vincent, about month ago in LA... and yesterday in New York. You know what I think about all this stuff, but there is a possibility that Kristen and Annie are now together, but they are maybe just friends, that is also possible, of course. But I don't know how I feel about the first possibility, because I really love Cara and I was really sorry to hear the news about their ending engagement, but on the other hand, I like Kristen more and it's not like they broke up because of Kristen, they just did, so I am ok with that, totally. I am really curious if it's true or not, but I am also sorry if it's true, because it means that Kris and Alicia broke up and she recently said in an Elle interview how much in love with her she is, so... Whatever. Right now I have for you a lot of photos. Few moments ago a talk about Personal Shopper has ended and Kristen was there super cute, but I have for you pictures from something else. I have for you pics from yesterday. There was an event at New York Film Festival yesterday called "An Evening with Kristen Stewart", because Kristen was honored yesterday. I wrote you about it here. She looked absolutely wonderful, I love this outfit even more than the one from Certain Women. She decided to go suit style this year at NYFF and I totally support and love the idea, she's not wearing Chanel, so I am excited. Kristen was wearing patterned Cinqà Sept Resort 2017 suit. I think it suits her so very well and I am also in love with the hair and especially the eye make-up. So check it out, I really hope some videos will show up. I am really getting used to the platinum blond really fast, I love it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. ha tak to vie, šušká sa všetko a každý to prifarbuje aby to predávalo a malo to sledovanosť tak to vie a ani neviem čo by som k tomu povedala, asi nič
    súhlasím s tebou Kris vyzerala neskutočne, aj keď to nie je nič pre mňa veľmi sa mi páči jej outfit a celkovo ako vyzerá, jej vlasy teraz sa mi pačia viac keď ich má upravené takto ako predošlú akciu a tiež make up, no proste skvostne
    a tá vedička čo povela keď peišla neskoro mi pripomenulo film Denník princeznej     

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče těch bulvárních keců... Já bych tomu asi úplně nevěřila. Moc se mi nezdá, že by se Kristen vyznala, jak moc Aliciu miluje, aby se s ní pak o pár měsíců později rozešla. Ale souhlasím s tím, co jsi napsala. Je to její život a já ji přeju, aby byla šťastná :)
    Kristen na téhle akci vypadala fakt parádně! Tenhle oblek se mi moc líbí :) Ale nejvíc mě tentokrát zaujalo to líčení a i ten účes je fakt parádní

    OdpovědětVymazat