úterý 4. října 2016

Gallery update 58.4: New York Film Festival - Certain Women press, premiere + Q&A


Je mi fakt zle a jsem hrozně unavená. Cítím se jako vyžvejkaná žvejkačka, je to děs a hrůza. Neměla bych být tak unavená po dvou dnech ve škole, ale bohužel je to tak. Hrozně mě bolí záda a není mi moc dobře. Je to tím, jak mi bylo o víkendu hrozně zle, pořád jsem se z toho úplně nezmátořila a dneska jsem zkoušela jíst normálně, což nebyl úplně nejlepší nápad. Je mi zase špatně. Ne tolik, ale dobře mi není. Taky jsem hned dneska zatáhla jednu přednášku. Původně jsme mysleli, že to s Jaromírem stihnem, ale nakonec to nevyšlo. Šli jsme totiž o pauze do kina na Nerve: Hra o život, od 12:10... jenže to začalo až asi ve 12:20... možná spíš i později, takže jsme to zkrátka zpátky do školy nezvládli. Zvládli bychom tak 20 minut, protože to vyučující rozpustil dřív, a to už nemělo cenu. Tak jsme si prostě udělali trochu volno, než jsem se vrátila na další hodinu do školy. A je mi to upřímně dost fuk, protože je to jen volitelný předmět a k tomu není ani nijak zvlášť podstatný pro mé příští studium, takže je to v podstatě jedno. Stačí, že mi vysoká škola ničí stravování, ducha mi ničit nemusí. Nahradila jsem si ty dva zkažené dny. Zítra jdu do práce a pak jdu taky do kina. Ale to mám teda volno. Respektive takhle, do té práce musím, takže jeden předmět vynechám, ale nevadí to, protože jsem ho měla tenhle týden už dvakrát a omluvila jsem se. No každopádně mám pro vás dneska aspoň něco pozitivního, přestože já sama o sobě moc pozitivní nejsem. Mám teď takové špatné období. To ale neplatí pro Kristen, která odcestovala do New Yorku, aby zde podpořila tři své filmy na tamním filmovém festivalu. Včera proběhly hned dvě akce v rámci uvedení filmu Certain Women a to konkrétně tisková konference a následně i premiéra filmu spojená s Q&A po promítání. Na tiskovce měla Kristen pohodlný outfit, bílé triko, černé šortky, sáčko a naprosto dokonalé boty. Co se premiéry týče, vytáhla elegantnější model, tentokrát kalhoty a sáčko značky Sandro, ano, čtete správně, není to Chanel. Moc se mi líbí ta barva toho kompletu ve spojení s tou červenou rtěnkou a přírodním líčením očí. Moc se mi líbí tentokrát i účes, sice je takový ulíznutý, ale přijde mi, že k celkovému outfitu se hodí. Pokud se díváte a zkoumáte, tak jako já, co má Kristen pod tím blazerem, jestli nějaké tělové body nebo něco... tak to není tělové oblečení, je to tělové tělo. Ano, je to Kristen freaking Stewart, která si zkrátka dovolí přijít na premiéru svého filmu, aniž by pod sakem měla jakýkoliv další oděv, jen s přívěškem na krku. Dávala si ale sakra pozor, aby nebylo nic vidět a na Q&A a i během rozhovorů ho měla zapnuté, přesto si myslím, že je to tedy hodně odvážný outfit, ale já jsem se do něj naprosto zamilovala. Doufám, že se líbí i vás. V galerii je téměř 150 fotek z premiéry a pár z těch zbylých akcí. Bohužel ty fotky z konference jsou jenom fanouškovské, takže vyloženě víc kvalitní jsou asi jenom dvě nebo tři.
* * * * * * * *
I am so sick and so tired. I shouldn't be tired after two days of school, I should be allright. It's the weekend, I was so sick and I still kind of am. It's also because I'm stupid. I tried to eat normally today, but it obviously was a bad bad idea. Well whatever. It was my second day in school and I went to the cinema rather than to one subject. I am a bad student and a bad person, obviously, but I just really don't care. We should make it back on time, but then things messed up a bit and we didn't, so we just skipped it, it is not an important subject, it is actually kind of a useless subject and I don't even have to have it, so it's fine. I actually don't really care about almost anything these days, I was robbed of my last summer happy days, I am not letting anything rob me of my spirit and soul, I need to feel alive a bit. I don't have very good mood recently, I am sorry for being so negative. I have for you now something possitive now. I have for you over 150 photos from yesterday. The New York Film Festival has already started and Kristen already made it to some events. She pre-taped The Today Show today and she also attended 'Certain Women' press conference and the premiere and Q&A of this movie. She had very beautiful Sandro blazer and pants and I really like this whole outfit, including the natural eye make-up and red lipstick and that necklace. If you wonder, what is Kristen wearing under the bordeaux blazer, the answer is nothing. She didn't have any top underneath. She's Kristen freaking Stewart, she is a rebel. Only she can go to a movie premiere topless. Well she wasn't topless, she had the blazer, so nothing to see, but it was definitely a brave choice. I also love the hair, I think that this outfit looks kind of badass. You can also see the director Kelly Reichardt and the other three main actresses, Lily Gladsen, Michelle Williams and Laura Dern. Before the premiere, there was also the press conference, where she wore a normal t-shirt with black shorts, a black jacket and AMAZING shoes. These photos are unfortunately just fan pics, not official photos, so the quality is not very high. Enjoy photos, I love them and there is more to come during this years NYFF. I cannot wait to see more.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Už pár týchto fotiek som videla včera na nejakých zahraničných stránkach a vravela som si páni, Kristen asi nikdy nesklame :) Mňa jej outfitom úplne očarila, rovnako aj líčením ♥ Dokonca mi už ani neprekážajú jej vlasy, prekvapivo už som si na ne zvykla No a myslím, že táto bordová farba jej rozhodne ide, kostým bola určite skvelá voľba, mimochodom je nádherný, hlavne to sako a tie gombíky na ňom, veľmi veľmi sa mi to páči :)♥

    OdpovědětVymazat
  2. juu tak to je smutné, že sa ti to takto vrátilo ja hovím, že škola z nás vysáva život      a nik ma nepresvedčí o opaku jop ja som tiež mala niekedy problém s jedením v škole, niekedy som nestíhala a niekedy som bola tak znechutená, že to nešlo ale teraz mám pokoj   
    nooo a k tomu jej outfitu, prvému, je to dosť odvážne, že si to nechala takto rozopnuté na otení   , a ten je účes ako hej hodí sa to k tomu outfitu ale veľmi sa mi to na nej nepáči, ten druhý outfit tak ten na Kris milujem, vyzerá v ňom perfektné

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tak musím uznat, že tady se mi Kristen vůbe nelíbila. Nnevím jestli to dělají ty vlasy :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já když jsem tyhle fotky poprvé viděla, tak jsem si myslela, že Kristen šla na pixie sestřih Až když jsem viděla její hlavu z boku, tak jsem si všimla, že má takový pidi culík nebo co. Já se teda přiznám, že tenhle ulízaný outfit se sice k outfitu hodí, ale Kristen vypadá divně Navíc mě docela baví ta kombinace hrozně blond vlasů a tmavého obočí Ale to se teď myslím nosí, takže to není tak hrozné. Co se týče outfitu, tak tentokrát potěšila. Vypadala skvěle! Kristen si může dovolit vyjít bez podprsenky, protože ona má docela malá prsa, tak to není taková tragédie A taky měla skvěle zvolené boty! :)

    OdpovědětVymazat