čtvrtek 27. října 2016

Gallery update 59.5: Vogue Fashion Fund Show & Tea

Ahoj všichni. Jak se máte? Dneska jsem měla fakt divný den. Už od rána jsem se cítila jako kus hadru, byla jsem naprosto neschopná vstát, byla jsem tak hrozně unavená, naprosto mi chybělo odhodlání se zvednout z postele, ale hlavně to teda bylo tím, že jsem byla příšerně unavená, bolela mě už od rána hlava a měla jsem strašně psychadelické sny. To už snad ani nejsou sny, to už jsou halucinace. Tak třeba se mi už podruhé tenhle týden zdálo o 7. sérii Game of Thrones, jak se furt bojím, co se tam stane a je to hrozně daleko :D Pak se mi zdálo ještě asi 5 dalších snů, protože jsem se v noci pořád budila. A já mám to štěstí, že si svoje sny pamatuju. Já mám většinou svoje sny ráda, ale občas je to vážně únavné. Hlavně se mi furt zdají takové akčňáky a všechno to působí tak opravdově, až mám občas pocit, že jsem se probudila unavenější, než když jsem šla spát. No nic. Fakt divnej den. No ale teď ke Kristen. Kris se nám teď rozjela, co se akcí týče. Na několika fotkách ji zachytili na včerejší akci pořádané Vogue. Byla to nějaká módní přehlídka, kde se ukázali lidé, kteří soutěží o cenu CFDA... a vzhledem k tomu, že to má v názvu fund, tak předpokládám, že jestli jsem to správně pochopila, tak to je i na podporu nějakého fondu a Kristen se tam ukázala po boku své nové přítelkyně Annie, která je známá pod uměleckým jménem St. Vincent. Já jí ale asi budu říkat Annie, protože se mi to prostě líbí, sama se tak jmenuju a pořád psát dokola St.Vincent je zdlouhavější. Jen abyste věděli. No. Trochu mě pobavilo, že Kristen na sobě neměla Chanel, ale Annie ano :D Kristen obecně už docela dlouho neměla Chanel, zvláštní. Ne, že bych si stěžovala :D Spolupracuje s nimi ale pořád, vzhledem k tomu, že během tuším předminulého týdne v Paříži fotila s leklou rybou Karlem Lagerfeldem nový photoshoot. Ale to jsem odbočila. Kristen si teď oblíbila kalhotové outfity, které já mám u ní moc ráda. Tentokrát prý značky Philip Lim. Nevím, neznám, budu věřit internetům :D Kromě Kristen se na akci objevila třeba i Nikki Reed, která byla i na té akci ELLE Women, tam je ale společně nezachytili, tady na jedné fotce ano. Kristen a Nikki si byly zezačátku natáčení Twilight hodně blízké, později se ale odcizily a jejich cesty se rozešly, myslím, že spolu v kontaktu asi moc nebudou, ale tak když na sebe takhle narazí, tak je trapné se ignorovat, že ano :D Tady bylo přeci jen o hodně míň lidí, než na té ELLE akci, takže se i hůř vyhýbá :D No každopádně to asi přestanu rozebírat. Vedle Kristen seděla v první řadě jedna z mých nejoblíbenějších hereček, Emma Stone, z čehož mám ohromnou radost a vedle Emmy ještě také zpěvačka Katy Perry. S tou teda taky mají nějakou nehezkou historii ohledně vztahů, ale tak to bych přeskočila, už je to hodně dlouho :D No všem to tam hrozně slušelo, Kristen samozřejmě vypadala skvěle, jí tenhle styl hodně sedí. Nevím tedy, co to je s těma vlasama, jestli teď někdy v poslední době koukala na Pomádu :D mně se to moc nelíbí, ale tak její věc, samozřejmě. Fotek je jen 12, vzhledem k tomu, že to byla tak napůl soukromá akce, ale i tak stojí za to.
* * * * * * * *
Hello everyone. How are you? I had pretty weird day. I felt like piece of sh*t whole day, I was really tired and I had terrible, terrible headache and my back hurts too, I had absolutely incredibly insane dreams and I just didn't sleep well. Weird day. I am so glad that tomorrow is no school, I really am. Well I have for you today a few pictures from yesterday's charity event in Los Angeles, it was a Vogue Fashion Fund Show and Kristen went there alongside her girlfriend Annie, known as St.Vincent. She was also sitting next to one of my favorite actresses Emma Stone, who was next to Katy Perry. Kristen was also photographed with her Twilight co-star Nikki Reed, with whom they were very close during the Twilight times, but their ways kind of split up. The reason was actually never officially said, so there are just some rumors about it. But they don't seem to hate each other in this picture, if they did, they wouldn't probably even talk to each other, but when I remember those old times, it kind of make me sad. Nikki was also at the ELLE Women event, but they probably didn't have an intention to meet up or at least no pics from that were taken. Whatever. Funny thing, kind of... St.Vincent was wearing Chanel and Kristen did not! Which is unexpected :D She didn't wear Chanel for quite a long time, not that I am sad about it :D Kristen was wearing 3.1 Phillip Lim outfit. I don't know what is it with the greased hair, but whatever. I am sorry there is not more of these pictures, but at least these 12.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat