sobota 15. října 2016

Gallery update 58.9: 'Billy Lynn's Long Halftime Walk' Premiere at NYFF 2016

Ahoj ahoj ahoj. Tenhle víkend toho musím stihnout moc, takže taky nebudu asi tolik, kolik jsem původně chtěla, ale nevadí. Některé věci prostě musí být udělány, nemám na výběr, nemůžu před nimi utíkat. To jsou holt povinnosti. Může se mi to nelíbit, ale to je tak jediné, co s tím můžu dělat :D Každopádně mám pro vás ale dost věcí, protože maraton s názvem New York Film Festival stále ještě neskončil :D Docela mi z toho šibe, abych pravdu řekla, protože jsem sama ještě ani nestihla kouknout na AOL Build, a to jsem se na to tolik čekala. No nic. Holt někdy výhledově, možná v noci, stejně teď blbě spím :D No každopádně teď mám pro vás téměř 150 fotek ze včerejší světové premiéry filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk. Na ten film jsem hodně zvědavá, kvůli té nové technologii, kterou použili. Lidé jsou z toho dost rozpačití, co jsem tak četla ty první reakce, ale to je asi normální, když někdo přijde s něčím novým. Některé ty reakce mě docela pobavily, ale nebudu je tu rozpatlávat. Třeba někdy jindy. Co se Kristen týče, nejsem si úplně jistá, co si myslím o tom outfitu. Moc se mi líbí ty kalhoty se sicherhajckami, ty jsou naprosto perfektní, hrozně se mi líbí. Ten top je ale takový zvláštní. Když jsem ten outfit viděla, hned jsem si řekla, no jo, Chanel :D On to ale Chanel teda tentokrát není, je to outfit od značky Rodarte. Líbí se mi některé ty detaily a líbí se mi, i jak v tom Kris vypadá, ale celkově se mi ta halenka nelíbí. Ten jeden rukáv občas vypadá dobře, Kris to jeden čas dost nosila, kolem propagace Eclipse [třeba tady], ale na téhle halence mi to připadá hrozně divné. Nevím, jak vám, možná jsem to jenom já. Každopádně se mi ale moc líbí ten účes a stejně tak jsem nadšná i z make-upu, jako obvykle. Fotky jsou všechny hrozně krásné, i přesto, že se mi moc nelíbí ten outfit, ale do fotek jsem se zamilovala. Na některých můžete vidět i zbytek obsazení, který se na NYFF ukázal, mezi nimi Garrett Hedlund, se kterým si Kris zahrála už dřív, Joe Alwyn, který hraje titulní roli, Vin Diesel, Steve Martin nebo Chris Tucker. Nechybí samozřejmě ani režisér filmu Ang Lee. Co si o fotkách myslíte vy?
* * * * * * * *
Hello hello hello. I have a looot of work this weekend, so I will not be here as much as I hoped to be, but whatever, some things need to be done. But I have quite a lot of things to write about because the New York Film Festival didn't end yet. Kristen attended the world premiere of Billy Lynn's Long Halftime Walk at this festival yesterday. I have very mixed feelings about her outfit actually. I really like those pants with safety pins, that is sooo cool! But I am not sure about the top, I kind of like some details on it, but in general, I really don't. It is kind of weird. I don't really get the part with one sleeve. It looks great sometimes, but I don't think it's this case. My first reaction was "I don't like it, it has to be Chanel", but it's not actually. It is Rodarte. Louboutine heels, by the was. I really like the make-up and the hair tho and Kristen looks like she enjoyed the red carpet, kind of. You can also see her in some photos with the rest of the cast, with Vin Diesel, Garrett Hedlund, with whom she played in another movie - On the Road, with Ang Lee, the director, Joe Alwyn, of course, also Chris Tucker was there, Steve Martin too and some other people. I really love all these photos, because they are awesome, despite the fact I am not so happy about the outfit. What do you think?

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Kris vypadala úžasně! Náhodou, ta halenka se mi líbí a ty kalhoty jsou skvělé. Jen to líčení se mi moc nelíbí.. Ale jinak vypadala prostě nádherně :). Navíc ten její úsměv ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak on to vážně není Chanel? Já si teda také hned myslela, že to musí být on a vida, chyba lávky Upřímně, není to ani náhodou můj styl a myslím, že kdyby to měl na sobě kdokoliv jiný než Kristen, tak by se mi to ani trošku nelíbilo, ale k ní mi to prostě jde, sakra dobře to k ní jde a vypadá v tom skvěle, cool a stylově Ona je prostě průkopnice těhle neotřelých a šmrncovních věcí! Ty kalhoty jsou naprosto luxusní, geniální, ten top je možná až moc ozdobený, ale dá se to:) Mně teda trošku vadí ten make-up, je ho až příliš, je tam až moc růžové a nelíbí se mi, jak to má i nahoře nad obočím, u  Kris na to nejsem zvyklá, ale co...celkový dojem je výborný!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se její look celkově líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zaprvé! Hrozně moc se mi líbí ta fotka s Vinem Dieselem, co jsi dala do tohoto článku ♥ Tak fotka je úplně úžasná a Kristen je na ní prostě zlatá :) Původně jsem teda u těchto fotek chtěla jen kritizovat, ale pak když jsem viděla ty kalhoty zblízka, tak se mi docela zalíbily Sice si nejsem moc jistá těma sicherhajckami, ale moc se mi líbí ten střih! Ale ten zbytek... Top se mi teda vůbec nelíbí. Prostě to není můj šálek kávy. Co se týče účesu, tak Kristen vypadá, jako by zrovna vylezla z natáčení nějakého videoklipu ze 80. A to samé s líčením. Proč jí to patlali ještě po spáncích? Proč?! Kdyby jí to líčení nechali jen kolem očí, tak by to vypadalo suprově. Tentokrát u mě teda Kristen bohužel nezabodovala...

    OdpovědětVymazat
  5. Na první pohled se mi neskutečně líbí fotky, kde Kristen dělá různé grimasy, je super, že tam jenom nestála a měla ten samý výraz na všech fotkách, po rozkliknutí fotek se mi bohužel nelíbí to líčení, já růžové stíny prostě nemusím, ale její účes je perfektní, takový svěží :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na prvých pohľad sa mi vôbec ani jej oblečenie a ani jej líčenie neľúbilo. Ale keď si to pozerám z blízka, fakt tie nohavice sú krásne a dá sa povedať aj blúzka keby mala iný "golier" (alebo ako to nazvať) a bola by si metrická. No musím povedať že ja jej vlasy milujem a sú krásne vždy.
    +si mi písala či to spriatelenie platí a jasne že. Tvoj blog milujem a vlastne aj Kristen ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je teda strašné a je to aj vidieť, že tych článkov veľa a sa ti nečudujem, že toho máš až nad hlavu to dobre poznám a nevieš čo skor pridať alebo robiť    mno ale to pominie, možno a budeš mať toho menej
    ako keď som si pozrela malú fotku tak som pozerala čo to má na sebe a veľmi sa mi to nepozdávalo ale keď som si to rozklikla a pozerala na to tam mi to neprišlo tak strašné a aj sa mi to páči a ako si písala tie nohavice sú pecka

    OdpovědětVymazat