pondělí 24. října 2016

Gallery update 59.3: New NYFF portraits + Personal Shopper stills

Ahoj všichni. Týden po týdnu žiju tak, že plánuju, který den co zatáhnu. Vtipný. No nic. Dneska jsem kupodivu nic nezatáhla, na druhou stranu by to bylo dost smutné, mám dneska jen a pouze dvě přednášky, takže jsem to vydržela. Jen je to debilní, protože mám až od čtyř. Takže dopoledne se tak plácám a nic se mi nechce, ve tři musím vyrazit do školy a vrátím se v osm. Ještě jsem si na ten režim nenavykla. Dneska jsem se dopoledne akorát stihla kouknout na jeden díl seriálu a potom na film, který jsem si stáhla před pár dny. Byla to tak trochu blbost, ale v poslední době jsem si hrozně moc oblíbila Emily Blunt, díky blogu Merylky a Katie* fan-of-celebrities, kde o ní Katie* přidává. Je vážně skvělá, hrozně vtipná a v Dívce ve vlaku byla absolutně úchvatná. No v tom dnešním filmu byla taky vtipná, ale ten film sám o sobě byl takový přiblblý. Jmenovalo se to Zásnuby na dobu neurčitou. No stáhla jsem si s ní i další filmy, chystám se na Sestra tvojí sestry, ale nějak nevím, co od toho čekat. Má to teda lepší hodnocení, než ten dnešní. No uvidíme. Mám pro vás teď pár věcí, které jsem neměla přes ty akce kam strčit, ale uložila jsem je i tak, tak na ně konečně došlo, protože se mi nechtějí překládat rozhovory :D Ale dojde asi i na to no. Každopádně mám pro vás tři nové portréty pro The Hollywood Reporter z filmového festivalu v New Yorku. Rozhovor vznikl taky, ale zatím na něj nedošlo. V galerii je i čtvrtý portrét, který jsem vám sem házela před nějakou dobou. No a pak mám pro vás ještě dvě skvělé stillsky k filmu Personal Shopper. Jsou vážně skvělé. Hrozně se těším až ten film uvidím, už aby byl někde k sehnání.
* * * * * * *
Hello everyone. How are you? I am living week after week planning which lessons will I skip. Funny. Well whatever. I didn't skip school today, but I did absolutely nothing during today's morning and an early afternoon. I watched a four year old movie with Emily Blunt. I started to love this amazing actress thanks to Katie's and Merylka's blog fan-of-celebrities. I know Katie* loves her and I actually found myself being in love with her too, she's amazing. But that movie wasn't very deep or anything, but she was great in it. I just dowloaded Your Sister's Sister. Anybody here saw it? It has better score at CSFD than the movie I've seen today, The Five-Year Engagement, but I don't know what to expect. Whatever. I have for you now some more new photos from last couple of weeks. I have for you three new portraits for The Hollywood Reporter from the New York Film Festival and I also have for you two new stills photos from Personal Shopper movie. I am really curious and I want to see this movie so badly, I hope that it will be avaible soon. I love both stills. And she's always perfect in portraits photos, so...

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. mno tak ani jeden film ktorý si tu vymenoval asom s ňou ešte nevidela ale to Dievča vo vlaku si určite pozriem, mno a fotografie sú skvelé najme tie portréty sa mi páčia najviac, sú skvelé a ako na nich Kris vyzerá fakt krása, a aj tie stills sú dobré ale tie portréty ma viac oslovili

    OdpovědětVymazat