pondělí 3. října 2016

POTM: November 2016

Nemůžu tomu uvěřit, ale došlo mi, že jsem tyhle ankety přidávala už rok. Včera to byl přesně na den rok ode dne, kdy jsem zveřejnila první outfit duel a anketu o fotku měsíce. Není to nic tak úchvatného, prostě jsem přidávala ankety, ale přijde mi šílené, že už je to rok. Nepřijde mi to jako rok. Hlavně nechápu, že mi to fakt ten rok vydrželo :D a taky tedy, jak ten čas letí, to je šílený. No nic. Doufám, že jsem se ještě nezačala opakovat v těch výběrech. Snad ne. Každopádně jsem vám v minulém článku slíbila, že vám napíšu, proč že jsem vlastně měla tak hrozně na hovno víkend. No... v sobotu jsem se v noci probudila a bylo mi hrozně špatně. To přetrvávalo celý den, kdy jsem celý den střídavě zvracela, střídavě to šlo spodem a střídavě jsem jen ležela a skučela v bolestech. V podstatě jsem se ten den nehla z postele, kromě těch pár momentů, kdy ze mě muselo ven všechno, co jsem do sebe pokusila dostat. Nic se ve mně neudrželo. Takhle blbě mi už hodně dlouho nebylo. A ani v neděli se to moc nezlepšilo. Bylo mi tedy o hodně lépe než v sobotu, už jsem nezvracela, ale pořád to nebylo úplně dobré. Zapříčinilo to ale, že jsem si vzala do postele alespoň počítač, abych se koukla na Hawaii 5-0, což je moje nová závislost, a tak. A stalo se, že jsem si z postele za ni shodila mobil. A jak jsem se ho snažila svými ne úplně dokonalými ninja chvaty zachránit, stalo se, že mi za tu postel spadl i ten notebook, což zapříčinilo dvě věci. Zaprvé, mému mobilu se kříslo sklo na displayi, ten je ale snad v pořádku a zdá se, že to funguje. Otázkou je, jak dlouho mu to vydrží. Zadruhé z mého notebooku vyležela baterka a trochu se mu nakřápla slupka, ale na druhou stranu si nejsem jistá, jestli to už náhodou nebylo, protože ten už jednou na zem letěl a tehdy to bylo horší. Každopádně tedy i ten funguje a zdá se bez problémů, tak budu doufat, že mu to taky vydrží. Vlastně to byla docela komická situace, když vynechám to, že budu muset prodat ledvinu, abych si mohla dovolit nový mobil a o novém počítači ani nemluvím. Takže se na to snažím moc nemyslet a doufám, že se s tím opravdu nic vážného nestalo a ještě nějakou dobu oba moji milášci vydrží. Závěr dokonalého víkendu přišel ve chvíli, kdy jsem uznala, že nemůžu jít na koncert Passengera a rozhodla jsem se prodat lístky, které jsem doma schraňovala jako modlu a těšila jsem se jako malé dítě. Udělala jsem sice radost mladé Norce jménem Karen a její kamarádce, kterým jsem lístky prodala, já jsem to ale pořádně obrečela a štve mě to pořád a ještě dlouho švát bude. A na závěr nedělního večera Evropané prohráli po několika ročnících Ryder Cup, takže skvělý završení dne. Ale ne, tak to není zas tak hrozná věc :D Já to docela přála i Amíkům, jen těm Evropanům víc. No... zkrátka a dobře, když se něco sere, sere se to pořádně, jak se říká. Ještě doufám, že se mi dneska nepodařilo něco udělat s kolem u našeho auta, protože vyjíždět s ruční brzdou není zrovna ideální. No. Každopádně mám pro vás tedy anketu o fotku měsíce listopad. Všechny čtyři fotky mají společného jmenovatele a souvisí spolu, schválně, jestli si vzpomenete, jak a kdo nebo co tím jmenovatelem je. Na vás je teď, abyste vybrali tu, která se vám líbí nejvíc. Já svého favorita mám.
* * * * * * * *
I cannot believe I started these polls a year ago. That is insane. I did publish the first poll on October 2, 2015, almost exactly one year ago, that is crazy, I still feel like I posted just some, and it is a whole year. I actually also cannot quite believe that I was able to do the same thing every month and never forget about it completely, for a whole year :D Well, let's start a new year with this month's polls. One published, one to go. Well... I promised you in the previous one, that I will tell you why did I have such a shitty weekend. Well... I can almost say that I fell apart. I woke up in the middle of the night on Saturday, and I was terribly sick. I was lying whole day in my bed, almost unable to move, I vomited several times and my body refused everything I tried to eat or drink. I felt like a piece of shit, it was terrible. I was still sick on Sunday, but I was feeling a lot better, that is why I was on my computer. And that is why I destroyed my phone and almost destroyed my notebook as well. I crashed my phone, it is working, but I am afraid for how long. I crashed it... by my computer. It is actually quite a funny story, when I don't include the fact that it will cost me one of my kidneys to buy a new phone. And then the evening came and I knew, that I am not able to make it to the Passenger concert. And I cried terribly and I am still very very upset, because I was really excited to go and I am so sorry I couldn't make it. So I sold the tickets and made someone else happy, which makes me a bit happier, but still pretty sad. And I cannot eat. I didn't eat anything normal for three days. This evening I finally could have a sandwich with ham and cheese. That was new. And I could finally drink something else than a black tea. So this was my last holiday evening, incredible. So that is also why I wasn't here during the weekend. Now when the school started, I will try to be here as much as possible, but Thuesdays are pretty bad, so I am not sure about tomorrow. But I'll try. Well... I have for you finally the photo of the month November poll. This time I chose four photos that have something in common. Does anybody know what? Well, just try to guess. I will not tell you. You will find out, I believe. So which one do you like the most? I have my favorite.



A vítězem předchozí ankety o fotku měsíce říjen se stává fotka č. 3 z photoshootu pro The New York Times. Tak trochu jsem čekala, že tahle fotka bude favoritem a nejspíš i vyhraje, přestože mojí oblíbenou byla jiná... jak ostatně můžete vidět na designu. Nečekala jsem ale, že vyhraje s tak velikým rozdílem. Získala dokonce 10 hlasů.
* * * * * *
And the winner of photo of the month October is photo number 3 from photoshoot for The New York Times. I actually didn't expect this one to win so dramatically. I did think that it will win, but not with such a distance.


3 komentáře:

  1. Vybrala jsi naprosto skvělé fotografie, všechny se mi strašně moc líbí, ale nejvíce mě okouzlila jednička, Kristen je na té fotce strašně zlatá! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Na čiernobiele fotky mám tak trochu slabosť, takže o to je to pre mňa zložitejšie z nich vybrať jednu. Nakoniec ale zvolím tú poslednú, niečím ma zaujala zo všetkých najviac, no čím, to neviem :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to sa ti toho teda poriadne nakopilo na jeden víkend až hrúza, ako ja neviem čo by som robila asi by ma trafil šľak , mne sa raz stalo s mobilom to, že som ho brala v škole zo stola a ako si sa mi vyšmikol a napálil si to rovno do steny a všetko z neho vyletelo, bol to dotikáč ale ešte z tých starších a tak som ho poskladala a šiel, ale s týmto čo mám teraz neviem či by to dobre dopadlo, asi bi bol mŕtvy , mne raz skoro srdce zastavilo keď mi kamoš zhodil zo stola book, zavadil o šnúru a book spadol na zem na lino, myslela som, že ho zabijem, ten book ešte stale mám, po niekolkých vzkrieseniach ešte stále ide len chudák nevydrží bez svojej milovanej nabíjačky inak nemá šťavu
    mno a ja som ti teda už zahlasovala za fotku dva lebo tam sa mi zdá Kris naj a je tam veľmi zlatučká a teraz hneď ni zatiaľ nič nenapadá

    OdpovědětVymazat