neděle 9. října 2016

Gallery update 58.7: NYFF 2016 - 'Personal Shopper' Premiere

Tak ještě jednou ahoj. Mám pro vás konečně slibované fotky z premiéry Personal Shopper, která proběhla před dvěma dny naNew Yorském filmovém festivalu. Bylo zveřejněno hrozně málo fotek, což mě po té náloži z předchozích premiér tak trochu překvapilo. Možná, že to bylo tak zkrátka koncipované, jako menší akce, ale překvapilo mě to i tak. No obecně nejsem zrovna nadšená z těch fotek. Přijde mi, že Kristen tam vypadá trochu unaveně a ne tak nadšeně, jako na ostatních akcích. A upřímně se ani nedivím, poslední týden je v New Yorku a v podstatě konstantně propaguje své filmy, musí to být hodně náročné, nedávala bych tomu asi hlubší významy. Kris si odskočila na koncert St. Vincent do L.A., ale teď už by snad měla být zase v New Yorku nebo na cestě tam, moc jsem to z těch zpráv nepochopila :D Každopádně jí ještě čeká premiéra Billy Lynna a možná i nějaké ty rozhovory. To o Jimmy Fallonovi možná byla kachna, nějak jsem to nikde nenašla, ale tak uvidíme. Každopádně mám pro vás tedy fotky z premiéry, potom z Q&A a nakonec z after párty. Vůbec se mi tentokrát nelíbí ten celkový outfit. Líbí se mi ta bundička s tím černým trikem, ale vůbec se mi nelíbí ty lesklé kalhoty, připadají mi vážně divné. Make-up je opět skvělý jako vždycky, ale celkově mi to moc nesedlo. To bude tím, že je to Chanel :D Co si o tom myslíte vy?
* * * * * * *
Hello once again. I have for you now photos from the 'Personal Shopper' premiere at the New York Film Festival. I have to be honest, this event is my least favorite yet. A little photos were published, like really, like... 11 pics from the actual premiere and then over 15 from the Q&A after the screening, that is a change. So many photos from the last few events and now just this? I am very disappointed. But at least something. But in general, I didn't really like the outfit. I really like the jacket with the black T-shirt, the hair and the make-up, as usually, but I really don't like those pants, I really don't. It's Chanel, so no surprise I don't like it. I have for you photos from the red carpet, from the Q&A and also from the after party. I kind of feel like Kris looks quite tired and not as excited as she was at those other events, but maybe it is just my feeling. Check out.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat