úterý 25. října 2016

Gallery update 59.4: ELLE Women in Hollywood Awards

Jsem na Kristen tak hrozně pyšná, musím se přiznat. Kristen včera dostala ocenění ELLE Women in Hollywood a to je vážě skvělé. Spolu s ní ho dostalo ještě několik významných žen, které jsou silnými osobnostmi v Hollywoodu, jako třeba Helen Mirren (Helen Mirren dokonce řekla na červeném koberci, že je nadšená, že potká Kristen, to byl taky moc hezký moment.), Lupita Nyong'o, Anna Kendrick nebo Amy Adams, ale i další, jejichž jména si takhle z hlavy nepamatuju a jsem v tuhle hodinu trochu líná je hledat. Kristen rozhodně je inspirativní osobou a pro mnohé lidi je skutečným vzorem ženské síly a tak nemůžu být šťastnější, že byla oceněna právě ona, protože i pro mě je v mnohých ohledech Kristen vzorem. Jo, ještě vlastně Felicity Jones. No zpět k věci. Přijde mi opravdu skvělé, že ocenění Kristen předala právě Dakota Fanning, Kristenina kolegyně z několika filmů, ale především jedna z jejích nejlepších přátel. Ten proslov, který Dakota měla, je absolutně nádherný a hrozně milý a můžete se na něj podívat na celý ve videu nad fotkami i spolu s proslovem Kristen, když přebírá cenu. Není to zrovna dvakrát obrazově kvalitní, ale když si to hodíte na celou obrazovku, tak se to dá. Kromě toho tedy doporučuji kouknout se na tenhle kousek. Kristenina reakce je k nezaplacení. Tohle je moje oblíbená část :D Každopádně ještě k tomu proslovu... Pobavil mě Dakoty závěr: "I can't present an award to Kristen Stewart and not say fuck so...I love you so fucking much." (Nemůžu prezentovat ocenění Kristen Stewart aniž bych řekla slovo kurva, takže... Miluju tě tak kurevsky moc). Kristen to tedy kromě všeho ostatního taky moc slušelo. Měla docela netradiční šaty značky Roberto Cavalli a ulíznutý účes, který se mi moc nelíbí, ale sluší jí to i tak. Celá zářila, pořád se smála, no já se nedivím :) Jsou to opravdu krásné fotky, tak určitě koukněte :) Rada pro ty, kdo chtějí zůstat a být úspěšní v Hollywoodu od Helen Mirren osobně? "Buď dochvilný a nebuď kretén." (Be punctual and don't be an asshole).
* * * * * * *
I am so incredibly proud of Kristen right now. She was honoured yesterday with the ELLE Women in Hollywood award and that is pretty awesome. She definitely is an influencional strong women in Hollywood and she definitely deserves this award. Some other famous women were honoured, for example Helen Mirren, Anna Kendrick, Lupita Nyong'o, Amy Adams, Felicity Jones and some more, but most importantly, our lovely Kristen Stewart. I love her so much. And it was sooo accurate that it was Dakota Fanning who was presenting Kristen and it was so cute and sweet and amazing. They are really really really good friends, so who else could it be. Kristen was wearing Roberto Cavalli dress, that is pretty strange, but I love it. It was also kind of a Twilight reunion there with Dakota, Anna and also Nikki Reed present at this event. I think that Kristen looked incredible, I don't really like the hair this time, but she looks beautiful anyway. She is smiling a lot all around and I just love every single one of these pics. I also have for you full Dakota's speech about Kristen and also Kristen's acceptance speech. The video is in a low quality, but if you play it in full screen, it's not that bad. I also recommend to watch this video, because it is from a different perspective and this part is supercute. Kristen reaction is priceless. Check out these pics, they are just amazing.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Dakoty závěr pobavil i mě! Jinak co se týče fotek, Kristen opět nezklamala a byla strašně krásná, strašně moc jí to slušelo, byla krásně oblečená a hezky upravená, prostě kráska. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu cenu Kristen strašne prajem ♥♥♥. A Dakotine a Kris priateľstvo strašne obdivujem, že aj po filme ktorý bol už dávno sú spolu fakt dobré kamarádky a podporuju sa. Obidve tam boli krásne oblečené aj keď do Kristeniných šatách som sa hneď na prvý pohľad zamilovala. Na nej vyzerali úžasne. No a s vlasmi súhlasím nejak ma neohromili a ani veľmi nepáčili ale inak jej vlasy milujem.

    OdpovědětVymazat
  3. pozrela som si obe videa ale to s tou jej rekciou bolo proste perfektné a strašne sa mi tam páči a pravda k oceneniu jej gratulujem je to určite posca ho dostať  dostať sa tak medzi tie ženy ktoré hýbu týmto sveto mno a jej celkový look sa mi veľmi páči, vyzerala krásne a tiež sa mi dosť páčilo ako bola nalíčena, to jej tiež veľmi pristalo

    OdpovědětVymazat
  4. ultimate-lilycollins27. října 2016 v 14:30

    Tak z této zprávy jsem neskutečně šťastná! Kristen si to více než zaslouží, je to skvělá žena♥ Velice se mí líbil celý proslov Dakoty, ale musím se přiznat, že jsem ani v nejmenším netušila, že jsou si s Kris tak blízké. Nejvíce z celého videa jsem byla unesena tím skvělým střihem filmů, v níž se Kristen objevila. Jen mi to mé kochání občas kazili číšníci, kteří často lezli do záběru...
    Fotografie jsou naprosto úchvatné. Kristen to nehorázně moc slušelo, velice se mi líbí její účes a ten smích při přebírání ceny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že jsem nekoukala na celé video, jen jsem to tak proskákala. Hned v začátku mě dost překvapilo, že Dakota nosí brýle Taky je slepejš! Každopádně ta její závěrečná věta byla tak trefná a úžasná! Dále se přiznám, že mě docela dost (ale mile!) překvapilo, že Kristen tohle ocenění dostala. Že se o tom nikde výrazně nepsalo? Každopádně si to zaslouží a já jí k ceně moc gratuluju (ještě se musím podívat na řeč Amy Adams, u které jsem taky moc ráda, že cenu letos získala!).
    Co se týče Kristenina looku tak musím říct, že tentokrát mě vůbec nezklamala! Měla moc pěkné a elegantní šaty (ještě, že to nebyl Chanel! ). Moc se mi líbí líčení i ten účes není špatný :)
    A potěšilo mě teda, že se Helen s tou Kristen setkala (líbí se mi ta společná fotka, kde jsou jen ony dvě :)). A teda Helenina rada je rozhodně k nezaplacení! :)

    OdpovědětVymazat