pátek 31. března 2017

Gallery update 64.4: Some New/Old photoshoot pics


Ahoj všichni. Tak jsem se konečně dokopala k nějakému tomu pořádnému článku. Dneska nějak nemám náladu na svoje obvyklé řeči, tak přejdu rovnou k věci :D Navíc s rodiči koukáme na 102 dalmatinů :D Tenhle článek jsem si připravila už před hrozně dlouhou dobou, ale nikdy nedošlo na to, abych ho zveřejnila. Připravila jsem si ho konkrétně 4.3., protože jsem tu měla kousek textu v angličtině, ve kterém jsem mluvila o tom, jak jsem den před tím byla na brigádě na koncertě BoneyM a jak to bylo šílený, ale zároveň super :D No to už vám povídat nebudu, možná jsem to i napsala tehdy do nějakého jiného, ani nevím... Každopádně mám pro vás pár trochu retro věcí. Ne úplně všechny jsou tak retro teda. Objevily se i nějaké novinky dokonce a mám pro vás i míň staré věci, ale tenhle článek jsem chtěla přidat jako první, protože už ho tady mám hrozně dlouho. No, každopádně mám pro vás dva sety portrétů z filmového festivalu v Sundance 2017, který proběhl v únoru. 4 fotky pro IndieWire a 4 fotky z LA Times. Ta poslední pro LA Times je bohužel jen v dost malé kvalitě, protože je skvělá. No a potom mám pro vás 7 nových fotek z dost starého photoshootu pro Marie Claire z roku 2015, který mám hrozně ráda a tak jsem nadšená, že se objevily nové fotografie. Poslední fotky je potom ještě starší. Konkrétně z roku 2014. Trochu jsem zamáčkla slzu, když jsem viděla ty dlouhé zrzavé vlasy. Bylo to v době, kdy Kristen natáčela film American Ultra. Chybí mi Kristeniny dlouhé vlasy. Ona, jak už víme, může mít na hlavě cokoliv a furt vypadá skvěle :D ale prostě mi chybí ty dlouhé, ale teď je docela dlouho asi čekat nemůžeme :D
* * * * * * *
Hello everyone. I was planning to publish this article like... forever. I started to write it the day after BoneyM concert, which was on March 3, 2017, so it's been few weeks already. I have other stuff to publish, more recent stuff, but I want to publish this article first, I don't really want to keep it in the pre-written forever, it's been too long and I might forget about it. I also have some news about the Chanel campaign and also about that JT Leroy film, but first the oldest stuff. I have for you some new portraits from Sundance Film Festival 2017 that was in February. It's 8 photos together, 4 in each set and I really like both of them. I am sorry, that the last picture for LA Times is just in a bad quality, because it's amazing. I also have for you some really really old suff. I have for you 7 new outtakes from the Marie Claire photoshoot made in 2015, that I really love and I am happy that some new pics showed up. I also have for you one new photo from 2014 photoshoot for Elle US. You can see Kristen there with long hair, which wasn't seen for a long time and also red hair, that she had for the American Ultra movie. I love this picture so so much. It actually makes me sad a bit, see that hair, I miss it. I love Kristen with anything on her head, even with nothing on her head as right now, but you know... it's been a long time, I miss the long hair. I would like to see her with long hair again. Well, not any time soon, obviously :D Check out these pics, I love them. And stay tuned, I have more for you, even though I'm not sure if today.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com

2 komentáře:

  1. Mám vždy radost, když se objeví nějaké staro-nové fotky. :) Tyhle všechny se mi moc líbí, nejvíce ale fotka pro Elle, je to povedená fotografie, Kristen je tam nádherná (chybí mi její vlasy:( ). ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí fotky z toho prvního photoshootu pro IndieWire. Jsou sice takové jednodušší, ale přijdou mi hodně kvalitní :) Nejvíc asi potěšily dodatečné fotky k photoshootu pro Marie Claire, který se tehdy opravdu moc povedl! A ty nové fotky jsou fakt parádní a skvěle doplňují zbytek photoshootu :) A i ta poslední fotka je teda naprosto parádní! Líbí se mi tu její vlasy ♥ No úplně tě chápu, že jsi v depresi z toho, že Kristen už dlooooouho neměla delší vlasy. Já to tak mám třeba u Scarlett Johansson. Jako jo, ten klučičí sestřih jí sluší a vypadá drsnější, ale já bych jí hrozně ráda zase viděla s mikádem ♥ Tenhle styl účesu jí podle mě sedí úplně nejvíc :)Tak druhý pokud už mi naštěstí vyšel! Měla jsem přes 65 % Což je docela haluz, protože jsi musela mít 65 a víc, abys to udělala, takže jsem byla úplně na hranici a ještě u těch "results" zrovna u mě napsali, že si mám promluvit  s tou učitelkou, co mě ten seminář učí Já se teda setkala s názorem, že na pedák je docela "lehký" se dostat. Kamarádka mi říkala "tam berou každýho". Tak na to spoléhám a modlím se, aby vzali i mě Jako jo, mohla bych si udělat roční pauzu. Asi bych se pak rozhodovala podle toho, co by bylo výhodnější. Kdyby mě na školu nevzali a já si našla nějakou dobrou práci, tak už bych asi na tu školu nešla no S Erasmem ti budu teda držet palce! Snad ti to vyjde, budu ti držet palce :) U nás je teda fonetika zlo číslo jedna. U nás se prostě na tenhle předmět musíš stát naprostým expertem, abys prošla. Jako ta transkripce na celé té fonetice není úplně nejhorší. Já zvládám broad transcription, což je prostě normálně transkripce do fonetický znaků. A ta narrow je dost podrobné. Tam musíš zapsat jestli je to písemno aspirated, voiceless a takový kraviny, kterým nerozumím Jo konec Castlea byl hrozně divný! Ta poslední epizoda mi taky přišla taková nedůstojná Ono se totiž nevědělo, jestli bude ještě další řada. V průběhu té osmé to vypadalo, že bude pokračování, a pak ke konci té řady bylo oznámené, že další řada nakonec nebude, tak s tím možná moc nepočítali a pak to dopadlo, jak to dopadlo A co se týče TVD, tam jsem to tak po třetí nebo čtvrté řadě vzdala Na mě už to bylo všechno moc dokola a přestalo mě to bavit no Ten se jenom děsím dne, kde skončí The Big Bang Theory nebo Simpsonovi (i když ty už na té kvalitě docela taky ztrácejí) - ale oba seriály by tady ještě minimálně dva roky měly být, tak snad to půjde

    OdpovědětVymazat