čtvrtek 16. března 2017

Gallery update 64.1: Chanel Ombre Première Collection campaign


Dneska byl fakt divnej den. Ráno jsem šla do školy, ale byla jsem fakt mrtvá. Jak se říká v nizozemštině, doodmoe. Přišla jsem domů kolem půl jedný, akorát jsem se najedla a pak jsem to zalomila, vzbudila jsem se až někdy po pátý, když přijeli rodiče z práce. Fakt nechápu. A pořád jsem mrtvá, tak nevím, co se mnou je. Fakt divný. Včera večer jsem byla na další literární akci. Bylo to další čtení s tím stejným spisovatelem Dimitri Verhulstem, akorát tentokrát to bylo v Praze a také to probíhalo v angličtině. Akce se konala v galerii DOX a byla to tuším první literární akce v té nové vzducholodi Gulliver. Hrozně se mi líbí, že se ta vzducholoď jmenuje Gulliver :D ale je to hrozně zvláštní prostor, trčí to tam nad střechou DOXu a je to trochu děsivé, když tam člověk leze nahoru. Ale je to tam moc příjemné. A Verhulst mi podepsal knihu a dokonce jsme se s ním se spolužačkama vyfotily, tak to bylo super :) ale ta úterní akce v Olomouci byla lepší :) Jsem si asi poprvé po třech letech připadala jak pravý student fildy :D Chodím na literární akce! :D

Jak jsem psala v úterý, Kristen překvapila naprosto neočekávanou novou kampaní pro Chanel. Dlouho bylo známo, že bude tváří nové kolekce kabelek, ale tohle tak nějak nikdo nečekal. Jednoho dne se zkrátka objevily fotky a bylo. Kristen se stala tváří nové kampaně na make-up, konkrétně na oční stíny Chanel Ombre Première Collection campaign. K této kampani se před pár dny objevily 4 propagační fotky. Byl to docela šok musím říct, ale mám z toho hroznou radost. Podle barvy vlasů to muselo být focené někdy v loňském roce mezi dubnem a říjnem. Kristen ale byla v Paříži fotit pro Chanel tento photoshoot a tak si myslím, že to možná vzali jedním vrzem tehdy. To bylo někdy v říjnu. Můžete se tedy pokochat fotkami, kde má Kristen blond vlasy. Nebo tedy... kde má Kristen vlasy :D Jak jsem očekávala, novinky teď trochu utichly a tak mám čas dopřidat všechno to, co se objevilo během uplynulých týdnů. Hlavně jde tedy o videa a rozhovory. Kristen na těch fotkách vypadá naprosto skvěle. Líbí se mi ty výrazné stíny, Kristen tenhle styl zkrátka sluší. Skvěle jí vyniknou oči a hlavně je prostě ten typ, kterému spíš sluší výrazný make-up očí než čehokoliv jiného :) Moc nemusím modré stíny obecně, ale na Kristen se mi líbí i ty. Doufám, že se časem objeví ještě nějaké další fotky.
* * * * * *
I had really weird day today. I was in school, but I was deadly tired whole time. I came home aroun 12:30, had lunch and then I fell asleep for almost 5 hours. Weird. I was at another literary event, it was actually another event with Dimitri Verhuls. It was great, he signed my book, I also have a photo with hum, but the event in Olomouc was better. Whatever. As I wrote on Thuesday, Kristen suprired me with brand new Chanel campaign. We were all expecting the one for Handbags, because we know about it for a really long time, but no one expected this to show up. Kristen became face of Chanel Ombre Première Collection campaign for eyeshadows and first four photos for this campaign were published yesterday. I am stunned by these pictures. It was a shock, because I had no idea she was working on another campaign. Kristen was in Paris last year in autumn and she made this photoshoot. I think that she probably also worked on these photos, while she was there. She has blond hair in these pictures, so it had to be done in those times. I truly love these pictures, I think Kristen looks absolutely beautiful here. She looks great with strong eye make-up, these eyeshadows really suit her. I am not huge fan of this strong blue eyeshadows, but Kristen looks great with it. I also love how these photos are taken, because Kristen has beautiful eyes and they almost shine in these pics. My favorite is probably the second one. I really hope more photos will show up soon.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. tak tovje skvelé, že sa ti darí účastniť sa na týchro akciách, mňa ani neviem či by ma to bavilo takto presedieť ale keby to bolo niečo fakt zaujímavé mno a fotgrafie tak to je paráda, je skvelé, že sú to tiene lebo Kris ma fakt nádherné oči a tuto to nie je inak a hlavne sa mi páči prvá fotografia je proste fantastická a perfektná

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je boží shoot. Moc se mi ty stíny líbí. Máš pravdu, že Kristen tcz výrazné stíny sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je mi líto, žes byla celý den tak unavená. Já to tak mám někdy taky, hlavně když se blbě vyspím, ale bohužel nemám prostor, kde bych si případně složila hlavu a trochu si schrupla, takže musím čekat až do večera, kdy se jde spát -_- Jinak je super, že chodíš na takové literární akce - to s tou vzducholodí zní zajímavě Sice to moc nesouvisí, ale já nejspíš na konci dubna pojedu s mamkou do Brna na festival "Malá Amerika" (nebo nějak tak se to jmenuje ), kde budou podávat jídla z celého světa včetně hmyzu... a mamka to chce ochutnat
    Co se fotek týče tam musím říct, že jsem byla upřímně překvapená! Tohle jsem fakt nečekala Všechny ty fotky jsou vážně povedené. V normálu by to líčení asi vypadalo divně a trochu extravagantně, ale tady to vůbec nevadí! Nejvíc se mi líbí asi třetí fotka. Ta má super podsvícení a líbí se mi, jak tu má Kristen nakloněnou hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to sis musela užít, já bych se taky někdy chtěla podívat na nějakou literární akci, snad by mě to bavilo. :) Jinak z těch fotek mám radost, ještě nedávno jsem psala, jak ráda se dívám na její krásný obličej a teď přidáš takové fotky! Jsou zase dost povedené, Kristen tam má moc pěkné líčení. ♥ Líbí se mi jak jsou ty fotky hezky osvětlené, prostě paráda. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se Kristen tam taky libí :)
    Je úžasná. A to líčení... no prostě bomba :)

    OdpovědětVymazat